ElMaximo Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) Hei! Merker nå at PS5 kontrollen min, som jeg fikk sammen med konsollen jeg kjøptei Desember, begynner å fuske. Jeg har testet, og den virker mer sensitiv mot venstre enn høyre. Gjort alt av feilsøk, og merker at det virker utrolig irriterende. Ønsker ikke å skru opp kontrollen for å se. Så jeg lurer derfor om noen av dere har opplevd det? Hvordan løste dere det? Jeg ønsker ikke å risikere å sitte uten kontroll i flere uker pga at den må sendes inn. Noen som har fått ny kontroll av butikken? Endret 5. september 2021 av ElMaximo Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 ElMaximo skrev (4 timer siden): Hei! Merker nå at PS5 kontrollen min, som jeg fikk sammen med konsollen jeg kjøpte hos Netonnet i Desember, begynner å fuske. Jeg har testet, og den virker mer sensitiv mot venstre enn høyre. Gjort alt av feilsøk, og merker at det virker utrolig irriterende. Ønsker ikke å skru opp kontrollen for å se. Så jeg lurer derfor om noen av dere har opplevd det? Hvordan løste dere det? Jeg ønsker ikke å risikere å sitte uten kontroll i flere uker pga at den må sendes inn. Noen som har fått ny kontroll av butikken? Kan jo kjøpe ny kontroll og sende inn den defekte Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 On 9/2/2021 at 12:52 AM, ElMaximo said: Hei! Merker nå at PS5 kontrollen min, som jeg fikk sammen med konsollen jeg kjøpte hos Netonnet i Desember, begynner å fuske. Jeg har testet, og den virker mer sensitiv mot venstre enn høyre. Gjort alt av feilsøk, og merker at det virker utrolig irriterende. Ønsker ikke å skru opp kontrollen for å se. Så jeg lurer derfor om noen av dere har opplevd det? Hvordan løste dere det? Jeg ønsker ikke å risikere å sitte uten kontroll i flere uker pga at den må sendes inn. Noen som har fått ny kontroll av butikken? Butikken vil sende til Sony først så går fortere å sende direkte til Sony, har byttet 4 kontrollere selv og tar omtrent 10 dager å få i retur. Ville byttet før det har gått et år i det minste. De har topp service og rask fiks og levering for det meste. Kjenner du noen i butikken så mulig du får det til, men ellers må du nok belage deg på å vente på butikk sende inn til Sony og de får reparert eller by i retur eller sende direkte selv som sparer deg en uke eller 2. Lenke til kommentar
ElMaximo Skrevet 5. september 2021 Forfatter Del Skrevet 5. september 2021 Det viste seg at jeg fikk dette på garanti, og fikk en ny kontroll. Butikken tok reklamasjonen på seg selv, og gav meg heller splitter ny kontroll! Utrolig bra kundeservice!! Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Jøss, hvilken butikk er dette? Det var jammen meg god service ☺️ Grattis med å slippe alt stress og nytt år med garanti ☺️ Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Da er det bare å lodde inn nytt potentiometer så har du 2 velfungerende kontrollere! Lenke til kommentar
biirudaichuki Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 Noen som har erfaring fra Cdon med dette? Tenker å referere til forbrukerkjøpsloven § 30 (https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/QmjrW8/playstation-5-kontrolleren-rammes-av-feil) som sier at man må få en lånekontroll hvis ting tar mer enn uke. Så hvis de er late (noe jeg håper) sender de bare over en ny så de slipper å deale med det. Lenke til kommentar
ElMaximo Skrevet 11. september 2021 Forfatter Del Skrevet 11. september 2021 On 9/6/2021 at 8:20 AM, Z_E0 said: Da er det bare å lodde inn nytt potentiometer så har du 2 velfungerende kontrollere! Nå var du veldig morsom.. Tenkt lenge på den? Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 11. september 2021 Del Skrevet 11. september 2021 7 hours ago, ElMaximo said: Nå var du veldig morsom.. Tenkt lenge på den? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå