Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor Internett Kundeservice

Anbefalte innlegg

Fikk ikke kobla opp med ADSL idag, så jeg ringte til Telenor Kundeservice. Etter å ha trykt 1, 2 og 3 et par ganger, kom jeg til slutt fram til Online teknisk hjelp for pc eller no sånt. Blir satt opp som nummer 11 i køen, og er fornøyd med det, sist gang jeg ringte (når jeg fikk ADSL) var jeg nummer 70. Og så må jeg sitte her å høre på Texas, som går i loop, ufattelig irriterende! Den samme sangen de hadde for 2 mnd siden.

Når jeg endelig kommer fram som nummer 1 i køen(7 min), så får jeg bare beskjed om (fra en maskin selvfølgelig) at de ikke kan besvare henvendelsen min, og så blir det lagt på. Da fikk jeg lyst til å knuse telefonen! Ringte opp på nytt, men fant ut jeg skulle heller velge meg fram til salg av ADSL, får der er de vel interessert i å prate med meg. Joda, der får jeg svar med en gang, men de kan selvfølgelig ikke hjelpe meg, ikke det at jeg hadde ventet det. Så jeg kjefter litt på kjærringa, og ber henne sette meg over til en som kan hjelpe meg, for jeg gidder ikke sitte i kø en gang til. Joda, sier hun og setter meg i køen igjen, som nummer 17. Da legger jeg på, for nå er det like før jeg eter telefonen.

Ringer enda en gang etter en stund, og etter litt venting kommer jeg til slutt fram til en som kan hjelpe meg. :smile: Feilen var forresten at en pci-slot på HK hadde tatt kveld, så jeg måtte flytte det.

For å gjøre en lang historie kort, fy **** for et dritt selskap Telenor er...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er Telenor ett drittselskap fordi du fant ut at det var PCI porten som var defekt? :smile:

Tror ikke at noen seldkaper er bedre i venting i telefonen enn telenor, Såklart det er kjipt å stå som nummer 70, skjønner det veldig godt jeg. men synes vel ikke at de blir ett drittselskap fordi at mange nybegynnere ikke skjønner hva som er feil og må ringe inn og spørre. :smile:

Og da mener jeg ikke at du er en av dem, men det finnes mange som må ha hjelp til selv den enkleste ting. Og siden telenor er det største selskapet i landet er det der flest er konsentrert også.

Lenke til kommentar

Telenor er ikke et drittselskap pga. av pci porten. Det burde jeg faktisk ha funnet ut av selv :smile: Det som var så rart, var bare det at jeg lot maskinen stå på når jeg la meg. Når jeg sto opp hadde maskinen restarta, og jeg fikk ikke ikke koblet opp. Sto at "remote computer doesnt answer" eller no sånt, så jeg ringte for å høre om de hadde en server nede FØR jeg begynte å rote inni maskinen. Hater å dra den fram, må plugge ut en masse ledninger, hehe

Det som er poenget, er at jeg sto i telefonkø, og og så får jeg bare beskjed om at de ikke kan besvare henvendelsen min. Ufattelig irriterende! Dette har hendt meg en gang før også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...