tes Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kan det hjelpe å renske i registeret? Jeg har en FS Amilo ett-eller-annet 6 mnd gml med 256 mb RAM. Har prøvd å bruke Opera også, men det hakker på samme måte. Tips? Lenke til kommentar
tes Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Har 2 Mbit Det hakker/henger. Virker som jeg har litte minne. -Men det har ikke hakket før. Ingen andre programmer oppe enn nettleseren... Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Prøvd å tømme internet temp files? Hvis den er full, må den slette filer for hver gang du åpner en side. Lenke til kommentar
tes Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Prøvd å tømme internet temp files? Ja. Har gjort det. Begynner å mistenke at maskinen generelt er litt treg. Hva grør jeg? -Hjelper det med RegCleaner? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hmm. sikker på at du ikke har virus? de kan jo gjøre alt treigere i en fei! Lenke til kommentar
tes Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Fullstendig virussjekk viser ingen infiserte filer/virus. Er det noen som vet om en grei guide for reinstallere Win XP på nytt? Vil ikke formatere Lenke til kommentar
vetle- Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 få tak i winXP cd, sett den inn å LES Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvis du med "Det hakker når jeg surfer" mener at det hakker når du f.eks. scroller nedover på en webside, kan du sjekke hvor mange farger Windows kjører med. Hvis du kjører 32 eller 24 bits kan du prøve å sette ned til 16 bits. Hadde samme problem selv, og det viste seg at skjermkortet ikke hang helt med. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hvordan er det med CPU bruken når du surfer? Dårlige nettverksløsninger stresser CPU'en grunnet mangel på egen dedikert CPU til NIC'et. Kan være noe alla det... men jeg tviler Lenke til kommentar
vetle- Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 JKJK oooooo! här ni stulit mitt vätten? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 JKJK oooooo! här ni stulit mitt vätten? __________ Trådstarter; tror du må forklare litt nærmere hva du egentlig mener med "hakking". Scrolle-hakking? Eller tar det bare lang tid å komme nn på sidene? Lenke til kommentar
vetle- Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 sjekk hvor mye plass du har på disken din, fjern temp filer, ta av alle effekter, altså, optimaliser hele dataen! Lenke til kommentar
tes Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Hvis du med "Det hakker når jeg surfer" mener at det hakker når du f.eks. scroller nedover på en webside, kan du sjekke hvor mange farger Windows kjører med. Hvis du kjører 32 eller 24 bits kan du prøve å sette ned til 16 bits. Hadde samme problem selv, og det viste seg at skjermkortet ikke hang helt med. Det hakker ved scrolling. Selve siden/innholdet blir lastet på et blunk Jeg skal prøve å sette ned fargene... -Skjermkortet suger så... Takk for alle svar Skal si ifra om det funka. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vet ikke om det funker, men prøv defragmentering. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvis det hakker når du scroller er det sikkert fordi glatt rulling/smooth scrolling er slått av. Gå til Internet Options -> Advanced og slå det på igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå