Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppkobling av ADSL

Anbefalte innlegg

Jeg har telenor ADSL har koblet til med et tråløst opplegg. "Routeren" heter D-Link DI-614+ og et tråløst nettverkskort som heter D-Link DWL-120+. Det jeg lurer på er når jeg skal koble meg opp mot nette skal jeg bare gå inn i internett Explorer og åpne meg opp derfra eller er det en annen vei å komme inn på dette??

Skal mann ikke koble seg opp med passord osv. Tenker også på når jeg skal koble meg ned herfra, skal jeg bare lokke alle vinduer??

En ting til hvordan aktiviserer vi brannmuren på D-Link DI 614+. Jeg har vært inne å sett på det men jeg fant bare FIREWALL ROULS can be used to allow or deny traffic from passing through the DI-614+. Er det her jeg skal aktivisere denne. Hvis det hva skal jeg skrive der. Har hatt meget god hjelp til å få satt opp alt dette for meg men når er hjelperen på ferie i Afrika så jeg får ikke snakket med han. Håper dere kan hjelpe meg da. Har lastet ned en annen brannmur fra internett som jeg bruker nå.

Hilsen Heidi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du bruker en router, så er det den som skal foreta oppkobling med brukernavn/passord. For tilkoblede maskiner, vil det være som om du alltid er tilkoblet. Dette settes opp i routerens (web)interface. Har ikke noen di8rekte kunnskap om akkurat din router, men dette gjelder generelt for ADSL-routere....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...