Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 Mythos er utvidelsen trojanerne har ventet på, enten man foretrekker historie eller mytologi. ANMELDELSE: A Total War Saga: Troy - Mythos Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Likte veldig godt Rome 2, har leka litt i Three Kingdoms(selv om dette ikke falt helt i smak) og har kjøpt Warhammer 2. Har styrt litt unna flere, da samtlige føles som reskins, og man bare må finne en "epoke" man liker, men med myteoppspunnede vesener og magi, kan det jo plutselig være veldig gøy. Troy i seg selv så bare ut som "nok et spill satt til Hellas", som i seg selv ikke interesserte meg særlig, da jeg ikke er fan av settingen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Total war har forfalt mye, 99% av kreativiteten gikk inn i Warhammer 1,23 som de tydeligvis har gjort veldig bra, Troy, Thrones of britannia og 3 kingdoms var grelle saker, jeg likte hva de prøvde på i thrones of britannia, men det var ikke spesielt godt utført. Beste total war om dagen er 1212 modden til Atilla. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Testa Warhammer 2 kort tid etter forrige kommentar, og ble selvfølgelig totalslaktet innafor 4 timer. Men vi startet en ny kampanje i Rome 2, og det gledes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå