Drag0n- Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 håper d e nån som kan hjelpe meg her! har byttet hk & cpu, men alt dritten gjør, e at den piper... plages som ######, så vis ikke nån kan hjelpe meg, havner hele dritten på plænen! den piper sånn som d her; piiiip - piiiiip - piiiiip - piiiiip -----> har hatt ute rammen & skjermkortet, men d var ikke noen av de delene.... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kan du si hva PC'en din inneholder? Eller er det den som står i profil? Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Om jeg ikke tar helt feil så har den pipelyden noe med Rammen å gjøre. Har du mulighet for det, så test med en annen ram-brikke. -Stian Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Veit at på mine asus hk så er den feilmeldinga ramfeil. Enten så sitter dei ikkje skikkelig i eller har blitt skada. Men det er mine kort. Står sikkert noko om det i hk-boka di under hardware setup. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) resett CMOS, det måtte jeg før jeg kunne starte opp skikkelig med mitt Abit IC7-G verdt å prøve Edit: var mange svar samtidlig her Endret 8. januar 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
Drag0n- Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 det er ikke den pc`en som står under profilen. Asus a7n ett eller anna me en Amd Athlon 1.3 ghz cpu. 1x 128 ddr pc2100 1x 256 ddr pc2100, Geforce2 ti. har reset`a cmos`en, testa anna ram o.s.v... Lenke til kommentar
kain Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 sist jeg satte sammen den nye pcen min peip den fordi jeg ikke hadde dratt til kjøleren på cpu nok thumb screw Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er ikke tilfeldigvis strømforsyninga som piper? Starter pcen i det hele tatt? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Dårlig emnfelt, les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg