Gå til innhold

Dell netthandel


Pepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker. Ringte dit og prøvde meg på det, men fikk noe bedre tilbud enn på hjemmesiden. Nå spurte jeg ikke om å få avlsag da.

Forresten så har jeg sett på en whitebox cl50, og må si at den ser mer fristende ut, særlig om den kommer meg radeon 9600 kort.

Lenke til kommentar

du vil kanskje på tips om obskure tilbud fra selgerer (ikke ha tro på det, da er det bedre å gå på delltalk)

 

men jeg har kjøpt to dell maskiner, og jeg har alltid snakket med selgere mye...fikk tips om ett sånnt multimedia pakke PC ting til en I8200, som gjorde at jeg fikk en oppgradering verd. 10000 gratis :)

Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg sparte ikke èn krone på å ringe Dell.

 

Spurte pent om det var mulig å få litt nytt års rabatt, men der var svaret kontant nei.

 

Men nå skal det sies at jeg bestillte en av de billigste, Inspiron 500m.

Oppgraderte kun harddisken til 40GB, samt en bæreveske så prisen

havnet til slutt på rundt 10.000 kr.

 

Har forøvrig ikke fått noen ordrebekreftelse på mail, jeg bestillte

2.januar. Det skal da vitterlig ikke ta så lang tid ?

 

-M

Lenke til kommentar

Kommer litt ann på hva du bestiller. Jeg vurderte 500m, og der var det lite til ingen ting å hente. Så bestemte jeg meg for D500, endte opp med å få denne maskina til ca samme pris som 500m, 4k i avslag hvis man regner med 1 års complete care, som jeg fikk med.

 

K

Lenke til kommentar
Kommer litt ann på hva du bestiller. Jeg vurderte 500m, og der var det lite til ingen ting å hente. Så bestemte jeg meg for D500, endte opp med å få denne maskina til ca samme pris som 500m, 4k i avslag hvis man regner med 1 års complete care, som jeg fikk med.

 

K

Jeg sendte først en forespørsel per mail hvorvidt maskinen kunne leveres med SXGA+ skjerm.

 

Det var idligere mulig å få denne levert med den skjemen via web bestillingen. Jeg fikk da beskjed om at det var noe leveringstid på akkurat den skjermen, og fikk et direkte nummer til selger, slik at vi kunne se på mulige løsninger.

 

Jeg hadde håpet at en mulig løsning var rabatt, men den gang ei.

 

Men jeg bærer på ingen måte nag, syns prisen er helt kurant jeg.

 

PC'en bør duge den, den er forøvrig kun ment til kontorapplikasjoner.

Lenke til kommentar
Spurte pent om det var mulig å få litt nytt års rabatt, men der var svaret kontant nei.

Hehe. Du må ikkje spørja etter _nyttårsrabatt_ rett ut, lur heller selgaren rundt fingeren din. Tips: få ei dame til å ringja ein mannleg seljar. (OBS: fare for at ho vert lurt mtp pris, så avlytt samtalen).

 

Personleg har eg ikkje prøvd dette, men det må prøvast ved neste PC-kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...