Morgens Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Hei, bytter jobb i morgen, hva anbefales ang. beviset jeg får ned? Har DNB som bank/forsikring, bare la de ta hånd? Takk. Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 I år ble det nye regler. Du bestemmer selv. Du kan la det stå, du kan la PKB gå til tilbyderen som din nye jobb bruker eller du kan velge selv. Min tidligere arb.giv. hadde SP1, min nye har DnB og jeg hadde alt på Nordnet og nå har jeg akkurat byttet til Kron. https://minpensjon.no/ 1 Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 19. september 2021 Del Skrevet 19. september 2021 (endret) Det dummeste man kan gjøre, som enkelte utrolig nok gjør, er å velge selvvalgt samme sted som arbeidsgiver har sin avtale, slik at man kan ende opp med å betale mer for det samme produktet. Endret 19. september 2021 av Leiferen Lenke til kommentar
Kjernepsykisk Skrevet 19. september 2021 Del Skrevet 19. september 2021 (endret) Jeg flyttet alle mine bevis til Nordnet i sommer, har ca 15-20% avkastning på alt til nå, både passiv og aktiv. Grei oversikt har de, men ingen medvirkning i forhold til investeringsvalg. jevnt over fornøyd i forhold til å ha 5 forskjellige avtaler med like mange banker Endret 19. september 2021 av Kjernepsykisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå