Harald Brombach (digi.no) Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Lanseringsdatoen for Windows 11 er klar Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Håper det blir lett å omgå de kunstige systemkravene. Windows 11 ser veldig bra ut, men jeg kjøper ikke ny maskin pga. den. Lenke til kommentar
mads1153 Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Microsoft har allerede sagt at de vil ikke hindre noen til å installere Windows 11 på eldre PC-er som ikke støttes via ISO, men det kan være mulig for at det ikke kan installere Windows-oppdateringer. Kilde: https://www.theverge.com/22644194/microsoft-windows-11-minimum-system-requirements-processors-changes Endret 31. august 2021 av mads1153 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Åååh, HerreOdin, jeg kjenner blodårene krympe. Jeg håper endelig det kommer en offline-versjon som har et register man kan tweake til ønsket produkt. Microsofts forsøk på å simplifisere har så langt kun gitt hodebry. En gang i tiden kunne man supportere Windows uten å kikke på en skjerm, har en følelse av at det blir vanskelig å fjerne uønskede ikoner på skrivebordet. Eks: Nå kan man høyreklikke et ikon og velge slett. Skal man begynne å bruke tid på å fortelle folk å holde høyre museknapp inne, til ikonene rister, deretter trykke på krysset øverst til høyre (på ikonet.) Edit: Ja, jeg er en dystopisk dramatiker med null håp for menneskeheten... Endret 31. august 2021 av Sandormen Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Kan MS snart kommer med et verktøy for å flytter apper og instillinger til en ny PC? Evig håpløst og måtte installere og sette opp alt helt fra bunnen av. Rart det ikke kommer noen 3. parts produkter som gjør dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå