Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 King's Bounty II hadde virket utdatert for ti år siden. ANMELDELSE: King's Bounty II Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Fatter og begriper ikkje kvifor dei går vekk fra den velkjente formelen og designet som funket til dette dritet. Blir som å sjå Might and Magic 6-8 gå fra å være fantastiske spel, til eit elendig innslag i 9eren. Hjulet trenger ikkje alltid å finnes opp på nytt. Spesielt ikkje om hjulet er eit allerede utdatert hjul i treverk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Skuffende. Jeg skjønte at ikke alt var som det skulle når det var tilnærmet ingenting av informasjon om spillet i månedene som ledet opp til lansering. De prøvde å gjenoppfinne sjangeren men endte opp med å grave den enda lenger ned. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Tragisk, ser det blir totalslaktet overalt. Hva tenkte de med? Spikeren i kista for den serien.. Kunne godt ha spillt et nytt HOMM, det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Synes noen av anmelderens kritikker er litt rare. King's Bounty har aldri vært spesielt historiedrevet og at kommandanten bør sloss synes jeg er et rart krav. Såvidt jeg husker har han/hun ikke gjort det i spillene før i serien og det er heller ikke tilfellet i de taktiske spillene jeg har spilt mest (Battle Brothers og Xcom 2). Det betyr selvsagt ikke at spillet er bra, men jeg får nesten lyst til å kjøpe det for å sjekke. King's Bounty spillene har aldri vært verdens beste, men grei tidtrøyte. Endret 31. august 2021 av Aiven 2 Lenke til kommentar
Alrek Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Synd, for jeg hadde virkelig gledet meg til dette spillet. Får se om jeg kanskje kjøper det en gang i fremtiden hvis prisen går ned og det er mangel på utestede alternativer i spillbiblioteket (kommer jo aldri til å skje...) 2 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 Det er vanskelig å forstå ut fra anmeldelsen om spillet faktisk er dårlig, eller det er anmelderen som forventet et annerledes spill enn Kings Bounty er. Det er først og fremst et turbasert taktisk fantasy spill, med elementer av rollespill. Mer likt Age of Wonder og Heroes of Might and Magic, ikke tilfeldig siden det er samme person som laget KB og HoMM. Men KB har hatt et større fokus på rollespill-biten enn HoMM. Det hadde vært mer interessant å vite hva som var forskjellene fra det første spillet, enn hvor godt det passer inn i rollespill-sjangeren. 5 Lenke til kommentar
per parker Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 Hvordan er det i forhold til det nye disciples spillet? Vurderer ett av disse. https://store.steampowered.com/app/1287840/Disciples_Liberation/ 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 Utrolig skuffet over denne releasen. Har mange timer i de orginale KB spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå