^fmj Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Er på utkikk etter Windows Live Essentials på norsk. Har fått engelsk versjon til å fungere, men om jeg forsøker å endre språk får jeg en feilmelding jeg ikke kommer forbi. Den varierer også litt fra gang til gang. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Husker jeg ikke helt feil faset Microsoft ut dette produktet i 2012 så du bør oppgradere til et annet. 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. august 2021 Forfatter Del Skrevet 31. august 2021 Det stemmer, i dette tilfellet er det ikke til meg. Andre er mer standhaftige og vil ha det slik som det alltid har vært. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Jeg kan skaffe deg installasjonsfilen for dette - men må advare deg om at hvis det er Windows Live Mail du er ute etter så sliter flere og flere e-post-systemer med dette programmet, vi får ukentlig inn folk hvor f.eks @online.no og andre slutter og la seg autentisere 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. september 2021 Forfatter Del Skrevet 1. september 2021 Har fått fra Kimelimm nå, stortartet! Det er primært for Live Mail ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå