anderfo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvorfor i h.... virker ikke vibrasjonen dersom jeg setter i strømkabelen? Det gjør jo at verken alarm eller samtaler kan høres dersom jeg har telefonen på "lydløs" (og det har jeg jo 100% av tida). Så forsov jeg meg igjen gitt... Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 For at du ikke skal risikere at laderen mister kontakten med tlf under lading. Det er ikke bare T610 som har dette, Nokia også. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) hmm, hvordan våkner du av kun vibrasjonen? *edit* glem det, vil helst ikke vite det..... Endret 8. januar 2004 av EG-s Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hmm, hvordan våkner du av kun vibrasjonen? *edit* glem det, vil helst ikke vite det..... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Interessant... Er vel faktisk flere enn bare SE og Nokia som har det slik? Men siden EG-s ikke ville vite det, så kan jo jeg leke interessert? Hvordan våkner du igrunnen av bare vibrasjon?!?! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Skjønner ikke hva som er så stress med å skru på lyden før man legger seg. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Tja...hvis telefonen ligger på nattbordet og rister så våkner jeg av det. Men hvis jeg bare har på lyd våkner jeg faktisk ikke; jeg er IMMUN mot de aller fleste former for vekkerklokker. Jeg har en mekanisk vekkerklokke som jeg en sjelden gang våkner av, men problemet er at de som bor 3 etasjer over meg også våkner av lyden (120dB eller noe sånt). Grunnen til at jeg av og til våkner av den er trolig at den bråker så kraftig at senga begynner å riste. Og neida, jeg er ikke døv, og jeg har ikke dårlig hørsel. Men jeg er flink til å ligge i noe som ligner på koma. Så høres det sikkert rart ut at jeg kan våkne av en mobiltelefon med vibrasjon, men det funker ihvertfall. Så lenge jeg ikke har den til lading... Endret 8. januar 2004 av anderfo Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Anderfo, Når du hatr tlf på lydløs er det faktisk slik at alarmen lager lyd UANSETT, på min gjør den det..... Så hva er problemet? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Anderfo, Når du hatr tlf på lydløs er det faktisk slik at alarmen lager lyd UANSETT, på min gjør den det..... Så hva er problemet? Vel, det skjer ikke hos meg ihvertfall. Det eneste tegnet til alarm er at displayet blinker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå