Feynman Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Ronny Alte i moderator teamet - interessant … 3 2 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Dette her må jo kanskje være den raskestvoksende norske facebook-gruppen i historien. Aldri sett noe lignende Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Hvis noen lurer på hva løsningen er på å ikke være for mer klimatiltak, så er det å være tåkete. https://www.nrk.no/norge/frp-lederen-vil-ikke-svare-pa-om-hun-er-enig-med-fns-klimapanel-om-klimaendringer-1.15628803 8 Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 30. august 2021 Forfatter Del Skrevet 30. august 2021 Frank Olsen skrev (3 timer siden): Ikke utenkelig 😃 120000 nå og 60000 nye bare i dag 😁 148000 nå, nærmer seg 100000 i dag 😄 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 ronron25 skrev (3 timer siden): Helene Sørbu som står bak "Oljebrølet" er gift med stortingsrepresentanten Morten Ørsal Johansen fra Frp og har selv stått på en Frp liste (valg). Hva slags status hun har i dag vet jeg ingenting om. Dette er selvfølgelig ikke noe galt i seg selv, men det viser at det ikke er et (spontant) brøl fra hvermansen. Og så? Klimabrølet var organisert av klimaekstremistene i Extension Rebellion og støttet av MDG. Så det var definitivt ikke hvermansen det heller. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Kajac skrev (28 minutter siden): klimaekstremistene Radikalisme er ikke ekstremisme. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 30. august 2021 Populært innlegg Del Skrevet 30. august 2021 Ser ut til at denne gruppa samler litt av hvert. Her en kommentar fra Frp-politiker og tidligere nestleder og ordførerkandidat Helene Sørbu. 7 3 Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 31. august 2021 Forfatter Del Skrevet 31. august 2021 Frank Olsen skrev (10 timer siden): 148000 nå, nærmer seg 100000 i dag 😄 167500 medlemmer nå, opp over 100000 på et døgn 🙂 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Snikpellik skrev (8 timer siden): Ser ut til at denne gruppa samler litt av hvert. Her en kommentar fra Frp-politiker og tidligere nestleder og ordførerkandidat Helene Sørbu. Sykt, håper avisene er all over this og viser hvor radikale de folkene der er. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Salvesen. skrev (7 minutter siden): Sykt, håper avisene er all over this og viser hvor radikale de folkene der er. Ikke nok med nazist-kommentaren over, det ser ut til at Sørbu er administrator og hun som startet gruppa også. Endret 31. august 2021 av Snikpellik 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Snikpellik skrev (6 minutter siden): Ikke nok med nazist-kommentaren over, det ser ut til at Sørbu er administrator og hun som startet gruppa også. Får ros i media for å starte en facebook gruppe, men nazi kommentarene hennes blir ikke nevnt. Tragikomisk 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Salvesen. skrev (Akkurat nå): Får ros i media for å starte en facebook gruppe, men nazi kommentarene hennes blir ikke nevnt. Tragikomisk Gjorde litt mer research, det ser ut til at kommentaren til Sørbu over er fra gruppa "NORGE ER VÅRT", ikke Oljebrølet. Men ja, likevel er det merkelig at hun i en nyhetssak om Oljebrølet-gruppa hun startet ikke konfronteres med nazi-kommentarer, eller at det opplyses mer om bakgrunnen til de som står bak når det er såpass alvorlige ting som er ytret. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kajac Skrevet 31. august 2021 Populært innlegg Del Skrevet 31. august 2021 Der var vi allerede i gang med å ta mannen i stedet for ballen ser jeg... 9 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Gavekort skrev (9 timer siden): Radikalisme er ikke ekstremisme. MDG er radikale, Extension Rebellion er ekstreme. 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 (endret) Men er noen overrasket over at det er medlemmer med tvilsom bakgrunn i gruppa? Noen mennesker nærmest lever av å være "anti". Du finner gjerne de samme navnene i grupper mot vaksiner, grupper mot barnevern, grupper mot bompenger, grupper mot 5G ... jeg sier ikke at alle er med i alt, men det er en viss overlapp her. Det er en sånn generell "jeg skal være mot det majoriteten er for, for jeg vet sannheten!!". Endret 31. august 2021 av :utakt 7 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 :utakt skrev (5 minutter siden): Men er noen overrasket over at det er medlemmer med tvilsom bakgrunn i gruppa? Noen mennesker nærmest lever av å være "anti". Du finner gjerne de samme navnene i grupper mot vaksiner, grupper mot barnevern, grupper mot bompenger, grupper mot 5G ... jeg sier ikke at alle er med i alt, men det er en viss overlapp her. Det er en sånn generell "jeg skal være mot det majoriteten er for, for jeg vet sannheten!!". Nei ikke overrasket i det hele tatt, men det er jo greit for medlemmene å vite at de støtter gruppen til en åpenbar nazist. Uavhengig av hvor glad jeg var i Oljen ville jeg aldri meldt meg inn på grunn av dette. 6 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 3 hours ago, Snikpellik said: Ikke nok med nazist-kommentaren over, det ser ut til at Sørbu er administrator og hun som startet gruppa også. Ikke vær så hårsår. 3 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Kajac skrev (14 timer siden): Og så? Klimabrølet var organisert av klimaekstremistene i Extension Rebellion og støttet av MDG. Så det var definitivt ikke hvermansen det heller. Ikke noe "og så" fra meg ihvertfall, men det er alltid greit å vite hvem som står bak. 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 ronron25 skrev (39 minutter siden): Ikke noe "og så" fra meg ihvertfall, men det er alltid greit å vite hvem som står bak. Fair enough Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Ang Olje debatten. Klimaet er en ting, men det spås jo at verden vil gå tom for olje om 50-70 år estimeres det. Vi er jo nesten nødt til å omstille oss, for tiden kommer til å tvinge oss til å gjøre det uansett. 5 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå