Gå til innhold

Mobilhandel!?


Anbefalte innlegg

Er det noen her om er flittige brukere av mobil handel??

 

Jeg har fått litt sansen for dette etterhvert og bestiller alltid kinobiletter og DVDer via mobilhandelm, siden dette er mye billigere en å kjøpe på Kino/butikk.

 

Men jeg lurer på om det finnes flere som tilbyr mobilhandel her til lands og om dere vet om noen andre bra mobil handels tjenester??

 

Retro...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva er poenget med mobil handel når du bare kan gå tilelkjøp med en utskrift fra hjemmesiden til butikken, f.eks elkjøp og får filmen til samme pris..istedet for å vente på filmen i osten og det tar jo par dager før filmen levers også:)

 

kjektmed prisgaranti

Lenke til kommentar
har til og med sjekket prisene på dvd-filmer..

90 % av de er billigere på elkjøp...

og de som er ikke det er det bare å bruke prisgaranti på..;)

Og hvor har du funnet de prisene???

 

Jeg har bestillt mange filmer og har mange, mange toppfilmer liggende inne som har release i tiden som kommer og jeg betaler 159,- for alle og det får du ikke nye filmer for hos Elkjøp!!

 

Også kommer de i postkassa mi opptil flere uker før de har release i Norge!!

Endret av Retroboy
Lenke til kommentar
Også kommer de i postkassa mi opptil flere uker før de har release i Norge!!

Er det ikke forbudt å importere filmer som ikke har kommet til Norge enda..?

 

Forhandlere får vel ikke lov å gjøre det lenger iallfall? "Parallellimport"...

 

 

Nei det er ikke ulovlig, som privat person kan jo kjøpe en hvilket som helst film fra utlandet og få den tilsendt selv om den ikke har hatt release i norge!!

Endret av Retroboy
Lenke til kommentar

jeg sjekket prisene på nettsiden og jobber på elkjøp selv og de prisene kan jeg.

 

når det gjelder realeasedato så må butikkene holde den eller så risikere de kraftig bot..

Og de fleste filmene kommer til butikken mange dager før release men vi legger de ikke ut fordi vi ikke har lov til det..

Kun ansatte kan nyte den goden.

 

Og når det gjelder prisen så får du så godt som alle nye filmer billigere på elkjøp enn på dvd-huset og dvd strax...

 

det siste året så tror jeg at det bare er par filmer, som hadde pris høyere enn 200kr dagen det hadde release..og de fleste liggr mellom 189kr og 169kr.

 

...å imortere er en annen sak..

det kan ikek sammenlignes verken ihenhold til pris eller release dato..

Lenke til kommentar
Må en ha telenor abb. for å kunne benytte mobilhandel?

Ja, du må det. Er en "Telenor" tjeneste.... Ihvertfall sist jeg sjekket...

Nei, du må ikke det, du kan ha Mobilhandel med mobilkonto.

 

klippet fra telenormobil.no:

Du kan bruke MobilHandel selv om du er under 18 år eller om du ikke er Telenor Mobil-kunde: Alle MobilHandel-kunder får en egen Mobilkonto - en konto knyttet til mobilen. Du kan overføre penger til mobilkontoen fra nettbank, kontofon eller giro.

Endret av tbone
Lenke til kommentar
jeg sjekket prisene på nettsiden og jobber på elkjøp selv og de prisene kan jeg.

 

når det gjelder realeasedato så må butikkene holde den eller så risikere de kraftig bot..

Og de fleste filmene kommer til butikken mange dager før release men vi legger de ikke ut fordi vi ikke har lov til det..

Kun ansatte kan nyte den goden.

 

Og når det gjelder prisen så får du så godt som alle nye filmer billigere på elkjøp enn på dvd-huset og dvd strax...

 

det siste året så tror jeg at det bare er par filmer, som hadde pris høyere enn 200kr dagen det hadde release..og de fleste liggr mellom 189kr og 169kr.

 

...å imortere er en annen sak..

det kan ikek sammenlignes verken ihenhold til pris eller release dato..

Jeg bryr meg ikke så veldig mye om hvilke priser og release Elkjøp har for de kan ikke måle seg med for eksempel DVDStrax.no som er både billigere og man for filmen kjappere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...