Crouser Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Har bestilt nytt skjermkort som krever mer strømtilførsel enn det jeg har i dag, og det viser seg at skjermkortet ikke sendes med noe ekstra utstyr/kabler. Videre har jeg klart å rote vekk eventuelle kabler jeg hadde til overs etter at jeg kjøpte strømforsyningen i 2014. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å kjøpe en ekstra kabel, men det virker som om det er vanskelig å få kjøpt i enkeltvis? Basert på kompatibilitetsoversikten til Corsair må jeg ha type 3 eller 4.. Ser Komplett har å selge som sett, men om det blir eneste utvei så tror jeg heller en ny PSU vil være bedre å satse på. Noen som eventuelt vet hvor jeg kan få tak i en 8 til 8 pins PCI-kabel som fungerer med PSUen jeg har i dag? Skjermkortet jeg har bestilt er forøvrig dette. Endret 30. august 2021 av Crouser Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Spander på deg en ny PSU. Kjipt å miste skjermkortet eller andre komponenter pga gammel PSU. Kabel kitt koster snart halvparten av hva du må ut med for en ny PSU. Gå for en som har 850w Gull Lenke til kommentar
Radford Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Enig med xClaymanx, en PSU som har vært i jevn bruk siden 2014 burde byttes ut om dette er en opsjon. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Hvis du bor i Oslo, kan Digital Impuls i Møllergata anbefales. De har peiling, og alt av utstyr du kan tenke deg. Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 30. august 2021 Forfatter Del Skrevet 30. august 2021 Takker for tilbakemeldingene, ble ny PSU da 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå