Nemesis86 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hey jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å lage en logo. Det skal stå Ub Profil på den. Det vil selvsagt ordent slik at ditt navn og epost under logoen. send epost til [email protected] hvis du synes dette kan virke spennende. MVH Nemesis86 Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hey jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å lage en logo.Det skal stå Ub Profil på den. Det vil selvsagt ordent slik at ditt navn og epost under logoen. send epost til [email protected] hvis du synes dette kan virke spennende. MVH Nemesis86 Hvor stor skal den være, og hva er "temaet"? Dvs i hvilken sammenheng skal den brukes, bortsett fra at det skal stå Ub Profil... Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Den skal brukes i forbindele med bedriften. Det er en bedrift som tar sikte på Ung kreativitet. Størrelse er ikke så nøye, Men bør ikke være så ekstremt stor. skal være nesten som en banner. Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Litt ironisk men Hey jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å lage en logo-Det er en bedrift som tar sikte på Ung kreativitet. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Den skal brukes i forbindele med bedriften. Det er en bedrift som tar sikte på Ung kreativitet. Størrelse er ikke så nøye, Men bør ikke være så ekstremt stor. skal være nesten som en banner. eller Endret 13. januar 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Drev og lasta opp en poster (10 meg) og hadde lite å gjøre. Resultat: Kan resizes etter ønske. Og espen: Whatfor har du den enormous'e copyrighten? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Og espen: Whatfor har du den enormous'e copyrighten? Ikke godt å si. Bare prøvde meg litt i photoshop Kan fjerne den. Tøff den du hadde laget Endret 12. januar 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Der har du hva du trenger... | | | V Endret 14. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 ^^ Meget bra, Simon! PSD ligger klar hvis trådstarter ønsker den. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Dunestar....den der var lekker! nice job Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Dunestar....den der var lekker! nice job Kjekt å få postitiv kritikk! Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Tusen takk for bidragene, jeg skal diskuterer dem med resten av de ansatte. Som sagt så vil "vinneren" bli kontaktet når det er bestemt hvilken som skal brukes. Til dere som ikke har sendt inn enda så er det ikke noen bekymring, det er fortsatt mulig å sende inn bidrag. De som har sendt inn fra før kan godt sende inn flere. Stå på folkens!!! MVH Nemesis86 Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Dunestar sin var JÆVLIG bra! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 mycket bra likte den veldig godt.. PoleCat sin var bra den og, men Dunestar hadde det lille ekstra Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 *venter spent på svar fra trådstarter* Takker for all kritikk til mitt forslag! Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Hey folkens, takk for alle bidragene, jeg skal ikke røpe min favoritt enda, pga at resten av bedriften må bli enig først. Men jeg skal innrømme at jeg er enig i at Dunestar sin var veldig bra Bare fortsett så send inn bidrag. Jeg vil også gjerne ha linker til winamp 5 skins MVH nemesis86 Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Bare fortsett så send inn bidrag. fortsette?? jeg ville gått for Dunestar sitt!! de andre var bra de og, men jeg tror jeg kan garantere deg at du ikke får tak i bedre enn det Dunestar leverte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå