Baron12 Skrevet 29. august 2021 Del Skrevet 29. august 2021 Jeg har samlet på tegneserien Blueberry i mange år, og jeg har den komplette utgivelsen på norsk. Jeg vet at en del av albumserien ; «Blueberry unges år» bare ble utgitt på dansk. Jeg har klart å skaffe meg noen av utgivelsene, men jeg mangler fremdeles noen. Jeg har drevet å søkt på Internett etter utgivelser, og lett hos brukt bladforhandlere når sjansen har bydd seg. Er det noen der ute som har tips til hvor jeg kan lete? I Bergen har dessverre de fleste av slike spesial-butikker forsvunnet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Sjekk hos Lucky Eddie som ligger på Sofienberg i Oslo. 1 Lenke til kommentar
Baron12 Skrevet 30. august 2021 Forfatter Del Skrevet 30. august 2021 Takk for tips. Jeg skal sende han en melding, og høre om han har noen album liggende. Siden jeg ikke har mulighet til å reise til Oslo med det første. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 16. oktober 2021 Del Skrevet 16. oktober 2021 Tronsmo har nettbutikk: https://www.tronsmo.no/blueberry Såvidt jeg husker fra Outland Bergen har de et ganske OK utvalg av danske utgivelser også. Det kan være verdt å stikke innom (om du ikke allerede har vært der), selv om de ikke er tilgjengelige i nettbutikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå