TRYGVE j Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Noen som vet eksakt hva dette gear system kalles. Da det ikke er en hel Automat. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Tiptronic, steptronic... Det er automatgir med girvelger. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Har du ikke clutsj så er det en automat. (En pedal til venstre for bremsen..) Jeg har noe lignende selv, men jeg bruker bare D, P og R. (Jeg har 4, 3, 2, 1 + lavserie, men bruker de aldri) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Kan være en form for CVT eller DSG. Har selv DSG. Dette er en manuell girkasse med clutch og greier, men alt er styrt elektronisk/hydraulisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. august 2021 Del Skrevet 29. august 2021 (endret) Hvilken biltype er det? Kan være en EMG (elektronisk styrt manuellkasse), som kjøres som en automat, uten clutchpedal. Både Opel, Toyota og PSA har (hatt) denne kassen. Er som en DSG, men med bare en clutch. Toyota kaller det MultiMode, Opel EasyTronic og PSA EMG. Endret 29. august 2021 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå