Tart Skrevet 8. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2004 JEg har skiftet til chess kontant fra telenor kontant. På hjemmesiden til chess får jeg ikke logget meg inn fordi jeg ikke har passord og når jeg prøver å få tilsendt et får jeg bare en feilmelding noen som har svar eller hehe bør jeg ringe kundeservice fordi dette fører jo til at jeg ikke får ladet opp kontoen. spm 2 når jeg ringer kontofonen har jeg også mulighet til å lade opp ved å taste kode akkuratt som telenor ringkontant kan jeg kjøpe et telenor ringkontant kort og lade opp eller funker ikke det??? Tusen hjertelig for svar. Lenke til kommentar
eivindkn Skrevet 8. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) tror bare du skal ringe 06060 og snakke med kundeservice Endret 8. januar 2004 av eivindkn Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 21. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2004 Det fungerer ikke med ladekort. Du har sikkert fått lagt inn penger til nå, hvis ikke gjør som eivindkn sier Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Du bruker ikke kontantkort med Chess. Du betaler med vanlig faktura. Chess sitt "kontantkort" fungerer på den måten at du velger en maks sum for måneden, og da får du ikke brukt mer en det. Men du må betale med vanlig faktura. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 29. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2004 Du kan etter at kontoen er tom fylle på via chess.no. Det er en link der som heter "påfylling kontantkort" Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 29. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2004 nei nei nei--- du kan selvfølgelig ikke bruke telenor kort på et chess abn.. det er vel bare å ringe 06060 hvis du lurer på noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå