Gå til innhold

northbridge kjøleribbe til ett

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg er ute etter en northbridge kjøleribbe til ett ASUS A7N8X Deluxe hovedkort.

Jeg må ha en forde hoved korte mitt er defekt og jeg har ikke northbridge kjøleribben som var på ( har hatt vannkjøling på den )

Så det jeg spør om er om det er noen der ute som kansje har eller vet hvor jeg kan få kjøpt en northbridge kjøleribbe til akkurat dette korte slik att jeg kan sende det inn og få det godkjent (hvis jeg leverer det med en annen kjøleribbe som ikke er orginal så regnes varen som kjøl moddet og da forsvinner garrantien.

Mvh Finn William...

Send meg gjerne en mail til meg hvis dere har en :ermm:

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på at det er southbridge ribben du trenger. Det finnes ikke kjøling på southbridge på A7N8X Deluxe. Tviler nok på at du har hatt vannkjøling på southbridge...

Men northbridge trenger kjøling. Denne kjøleribben er bra til det formålet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMNB47J

Dette er da hvis du ønsker passiv kjøling.

hehe, stemmer det, der er northbridge kjøleribbe jeg mente. Tidlig på morgenen kjønner ;)

Men som jeg skrev, så trengte jeg en helt identisk kjøler som er vist her-->

asus-a7n8x-nb.jpg

PS: jeg har nå rettet spørsmålet helt øverst....

Lenke til kommentar
Synd du ikke posta føre jul. Hadde ett asus kort liggende med akkurat sånn kjøler, men det var defekt, så jeg kasta det like godt. Kan jo prøve å leite i pc-rotekassa mi, men tviler på at det ligger noe der...

Hei.

ja ,det hadde vært fett om du hadde :yes:

men du somer en slik en kar,du kan vel skaffe en kjøleribbe til meg? ;)

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar
Hehe litt desperat eller?? Veit du om du klarer å skaffe en av de festepinnene eller? For jeg har rota gjennom boksen nå, og jaggu fant jeg ikke ribba gett. Men det er bare ene festepinnen på den.

Hmm. det var snilt av deg og lete, men jeg trenger hele pakka :(

som sagt , trenger hele pakka for att jeg skal få godskjent hoved korte som ikke modda ( skal leveres til leverandøren for garranti ) og da kan jo jeg ikke ha en annen kjøleribbe på eller kjøleribbe med knukkde feste armer :blush:

Men takk alike vell :yes:

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar
Hehe litt desperat eller?? Veit du om du klarer å skaffe en av de festepinnene eller? For jeg har rota gjennom boksen nå, og jaggu fant jeg ikke ribba gett. Men det er bare ene festepinnen på den.

som sagt , trenger hele pakka for att jeg skal få godskjent hoved korte som ikke modda ( skal leveres til leverandøren for garranti ) og da kan jo jeg ikke ha en annen kjøleribbe på eller kjøleribbe med knukkde feste armer :blush:

???? Kanskje misforsto litt.

Jeg har finni ribba som er helt lik den du leiter etter, og begge festearmene er der. Det er bare den ene svarte festepluggen som mangler.

Lenke til kommentar

???? Kanskje misforsto litt.

Jeg har finni ribba som er helt lik den du leiter etter, og begge festearmene er der. Det er bare den ene svarte festepluggen som mangler.

Genilat :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...