Joachim_F Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Er du en av dem som fryktet at Sam & Max 2 kom til å bli et actionspill, slik Full Throttle 2 så ut til å bli? Frykt ikke, i følge en av utviklerne blir det et pek-og-klikk-spill av godt gammelt merke. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Dette gleder jeg meg til. Ingenting er som et godt gammeldags adventurespill Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ahhhhhh gleder meg enormt til dette da. Har ikke hatt et ordentlig pek å klikk spill siden monkey island 4 Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Deilig, gleder meg fint mye til dette! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ahhhhhh gleder meg enormt til dette da. Har ikke hatt et ordentlig pek å klikk spill siden monkey island 4 Uh... ? Monkey Island 3, mener du? Og forresten, fedt at det blir pek-og-klikk. Du skal se dette kan bli en riktig godbit! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Yess! Dagens gladmelding! Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Helt konge! Det er nettopp slike spill som har manglet på spillfronten i lang tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg