blured Skrevet 4. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2022 City ser jo helt lamslåtte ut. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Ironisk at Foden er borte og prøver å få en motspiller opp på beina med tanke på tiden. Et av årets CL-øyeblikk er da han rulla seg inn på banen i Madrid i kvarten. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Og i det Real kom i ledelsen huska eg koffor eg hater å sjå spansk fotball. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2022 Er latterlig hvor mye tid de klarer å sløse. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 HAHA CITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLI KNULLA Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) Kunne lagt til 8 min og jeg hadde ikke reagert. Også blåser faen meg dommeren av før tiden. Jaja, bra for den nøytrale. Liker det best når det ikke er to lag fra samme land i finalen. Endret 4. mai 2022 av blured 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 blured skrev (1 minutt siden): Kunne lagt til 8 min og jeg hadde ikke reagert. Også blåser faen meg dommeren av før tiden. Jaja, bra for den nøytrale. Liker det best når det ikke er to lag fra samme land i finalen. Synes det er veldig interessant. Dommerne legger i stor grad opp til at usportsligheter og juks eksisterer i så stor grad som det gjør. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) Stakkars Pep, ikke nok med at han er tidenes største bottlejob, men nå må han også leve med å ikke være den beste skalla manageren i byen fra og med neste sesong /jk Endret 4. mai 2022 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Ancelotti første coach som er i CL finale 5 ganger? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Sprøtt å tenke på at han var manager for Milan for 17 år siden da Liverpool møtte Milan i Istanbul. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Mr. President™ skrev (52 minutter siden): Synes det er veldig interessant. Dommerne legger i stor grad opp til at usportsligheter og juks eksisterer i så stor grad som det gjør. Veldig enig, de belønner jo basically juks. For meg er fotball, når alt kommer til alt, underholdning. Å se en gjeng med menn kaste seg, rulle, drøye tid etc. anser jeg ikke som underholdning så for meg er det antifotball, men så lenge dommerne ikke gjør noe med det blir problemer neppe bedre av seg selv dessverre. 1Dr.E skrev (16 minutter siden): Sprøtt å tenke på at han var manager for Milan for 17 år siden da Liverpool møtte Milan i Istanbul. Han var vel også manager i 06-07 når de fikk sin revansje. Kanskje kan han være manager for et lag vi får revansje på? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) At trøndere kan være litt harry er godt kjent, men at politiet i Trøndelag heier på Liverpool var nytt! Endret 4. mai 2022 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Sweet, bare å ta på seg drakta når man skal på byen i barteland da, så har man et "arrestanten løslates"-kort 😛 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mai 2022 Del Skrevet 5. mai 2022 Funker relativt dårlig ^^ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. mai 2022 Del Skrevet 5. mai 2022 Sett litt replays og slikt og det stemmer jo til dels med oppfattelsen under kampen og. Ganske svak dømming - fleire som sitter med den følelsen? ref for noken eksempel: https://www.tv2.no/v/1754112/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. mai 2022 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Ble veldig overraska da det ikke skjedde noe med Laporte. Han "slår" Modric i ansiktet og filmer selv. Sist jeg sjekka var "slag" i ansiktet rødt kort. I tillegg til Casemiro var det også en stygg tofot fra Fernandinho som ikke en gang ble gult kort. Flere sånne situasjoner ble oversett. Endret 5. mai 2022 av Snikpellik Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2022 Del Skrevet 5. mai 2022 Ja hvorfor bruker de ikke VAR der? Er jo lynkjapt å sjekke at idioten først dytter, så slår modric. Mens modric gjør jo strengt tatt ingenting. For dytten Laporte får er fra en annen real spiller. Dårlig dømt i mine øyne. Og om ikke slaget er rødt, så er hvertfall komboen dytt, slag film blodrødt syns eg. Får ALDRI bukt med sånt tull før det får konsekvenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå