Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 City får kjørt seg fysisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 Er nok godt mørnet til lørdag ja. Vært gøy om city ryker, selv om jeg virkelig misliker At.Madrid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 Rødt på illsint Fillipe Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. april 2022 Forfatter Del Skrevet 13. april 2022 Imponerende drøying av Manchester City. Atletico får smake sin egen medisin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 blured skrev (1 minutt siden): Imponerende drøying av Manchester City. Atletico får smake sin egen medisin. Er ganske digg. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 Kynisk drittspill av City, la seg ned ved enhver mulighet, spilte anti-fotball, uvant til de å være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 Golf'ern skrev (Akkurat nå): Kynisk drittspill av City, la seg ned ved enhver mulighet, spilte anti-fotball, uvant til de å være. Mot At.Madrid er det lov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 Overasker meg ikke Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 (endret) Back in the Days, så digga vi Atletico. Tragisk kultur de har opparbeidets seg. Endret 13. april 2022 av guttorm Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2022 Del Skrevet 14. april 2022 Veldig flaue scener i går og videoene forteller sitt. En gjeng overtente Atletico-spillere i full klikkings, ledet av Simeone. Dette må få konsekvenser. Sjeldent jeg synes det er bra at City tar seg videre på bekostning av noen, men denne gangen var det best sånn. Flere kvinnelige fotballspillere i går og dag som har gjort narr av mannlige fotballspillere som lar seg overstyre av følelser. De har et knakende godt poeng. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. april 2022 Del Skrevet 14. april 2022 (endret) Snikpellik skrev (6 timer siden): Veldig flaue scener i går og videoene forteller sitt. En gjeng overtente Atletico-spillere i full klikkings, ledet av Simeone. Dette må få konsekvenser. Sjeldent jeg synes det er bra at City tar seg videre på bekostning av noen, men denne gangen var det best sånn. Flere kvinnelige fotballspillere i går og dag som har gjort narr av mannlige fotballspillere som lar seg overstyre av følelser. De har et knakende godt poeng. Vel, vi er vant med det fra Atletico Madrid. De er og blir et bedritent møkkalag, som er synd med tanken på kvaliteten mange av spillerne besitter. Men det er ikke noe mindre flaut med disse City spillerne som på overtid spilte skadet. Spesielt Ederson. Jeg har sett han gjøre det i en kamp før også, uten at jeg husker akkurat hvilken, men en kamp hvor det var en kannonade mot City målet. Mot Atletico så kommer han ut og slår unna ballen og ligger og vrir seg i smerte som om han har blitt påkjørt av en bil. Først trodde jeg noen var borti han, det var tross alt full kamp i 16-meteren der. Reprisen viser at det er ikke en eneste person, hverken motspiller eller medspiller som er borti han og han ser heller ikke ut til å lande forkjært. Ønsker du å drøye tid, så treff ihvertfall noen, ikke nødvendigvis hardt, men slik at folk i det minste kan tenke at det der kan ha gjort vondt. Mer respekt til Benfica keeperen som faktisk fikk seg en smell. Endret 14. april 2022 av Cappo 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Ser bra ut dette. Rå start! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Ellevilt! Real sliter nå! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Golf'ern skrev (2 minutter siden): Ellevilt! Real sliter nå! Sleit mot Chelsea også. Så hvordan det gikk. Så City bør ikke ta foten av gassen riktig enda. Bør nok ha 2 til først. Lenke til kommentar
Andrehehe Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Første mål etter 93 sekund! Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. april 2022 Forfatter Del Skrevet 26. april 2022 Klasseforskjell hittil. Helt drøyt hvor gode lag Klopp og Pep har klart å bygge opp. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Tror Haaland får med seg dette 😛 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 (endret) Comma Chameleon skrev (7 minutter siden): Tror Haaland får med seg dette 😛 Eneste City trenger er en spiss så er det komplett. Så de har sikkert ingen vegringer mot å blåse hele budsjettet på Haaland. Endret 26. april 2022 av Cappo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå