Spillredaksjonen Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Vi har fått teste de første timene av enspillerdelen til Deathloop på PlayStation 5. SNIKTITT: Deathloop Lenke til kommentar
Per-Arne. Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Ser ut til at det er en del "gjenbruk" fra dems tidligere spill, får håpe det føles nytt og bra Lenke til kommentar
Dal Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Jeg elsker Dishonored- og Prey-spillene, så har fulgt litt med på dette. Ser fett ut, men håper det ikke blir for stressende når man må ta ned alle bossene på en og samme da. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Prey var et av de beste spillene jeg har spilt de siste ti årene, så jeg er alltid åpen for mer fra denne gjengen! Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Buddy Dakota skrev (20 minutter siden): Prey var et av de beste spillene jeg har spilt de siste ti årene, så jeg er alltid åpen for mer fra denne gjengen! Prey er et av de verste spillet jeg har spilt de siste ti årene, la det på hylla etter en time. Men dishonored likte jeg veldig godt, Dishonored 2 var bare mer av det samme og ble fort kjedelig. Deathloop virker interessant men det er et spill jeg ikke kommer til å kjøpe før det kommer på salg i PS store på Black friday.. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Ghost pirate LeChuck skrev (1 time siden): Prey er et av de verste spillet jeg har spilt de siste ti årene, la det på hylla etter en time. Ah, men da har du jo ikke kommet så langt at du har kunnet oppdage magien med spillet 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 (endret) Buddy Dakota skrev (11 timer siden): Ah, men da har du jo ikke kommet så langt at du har kunnet oppdage magien med spillet Jo, en time er nok, liker man det ikke da så er det ikke verdt å spille, synes nå jeg. Men overbevis meg gjerne? Hva skjer senere? Syne bare hele skytinga og de monsterne var teite.. Jeg liker fysiske fiender Endret 27. august 2021 av Ghost pirate LeChuck Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Ghost pirate LeChuck skrev (21 timer siden): Jo, en time er nok, liker man det ikke da så er det ikke verdt å spille, synes nå jeg. Men overbevis meg gjerne? Hva skjer senere? Syne bare hele skytinga og de monsterne var teite.. Jeg liker fysiske fiender Spillet åpner seg opp og blir en perfekt moderne etterkommer etter System Shock 2 og Deus Ex. 2 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 100% samme som meg. Dishonored 1 likte jeg godt, 2 klarte jeg bare å spille 3-4 timer og Pray en time. Dog lyst til å forøke meg på begge to igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå