Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor lang tid kan det ta til håret vokse seg fint tilbake etter man har tatt tape extensions man har prøvd bare for første gang?

HelseKvinne

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nettopp prøvd tape extensions som jeg angre for siden det så ut som jeg røtet litt mer hår enn vanlig da jeg dusjet og greide meg med fingrene etter jeg tok dem av, selv om dette var bare første gang, hadde dem bare på akkurat i seks uker, prøvde å greie forsiktig med fingrene eller en stor afro kam og ta dem forsiktig av med balsam og tannkrem.

Jeg ha travelt med å få håret jeg minst hadde før jeg begynte med tape extensions tilbake fortest som mulig minst til april i 2022 som er om åtte og en halv måneder til for noe spesielt og at jeg ikke har mange unge voksne år igjen til å være fornøyd med meg selv. Akkurat i år begynte jeg å ta noen nye hår vitaminer, ny hårkur og Zoloft 50 mg medisin til å gjøre meg mindre stresset, Bio Life B-Kompleks helt siden mars, ca. både Hair Volume tabletter og Sugarbearhair Hair Vitaminsog i ca. tre uker nå, Keratase hårkur nettopp i 25. august 2021 selv om jeg allerede bruker en annen hårkur og Zoloft 50 mg medisin helt siden april.

Endret av HelseKvinne
Lenke til kommentar
  • Gaea låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...