ilpostino Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 (endret) Jeg har nylig installert BankID for mobil på min Sony Xperia 5 med Android 11. Når jeg prøver å logge inn på tjenester som bruker denne muligheten får eg ike opp noe verifisering på telefonen. I det skjermbildet endres og jeg får "Timeout" på skjermen kommer det plutselig opp ""Mottar.." men det skjer ikke noe mer. Noen som har hatt samme problemet? Endret 18. september 2021 av ilpostino Lenke til kommentar
tingo Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Funker det i en annen mobil? BankID på mobil er en "app" som ligger på SIM-kortet, ikke selve mobilen (men ok, mobilen må ha støtte for dette) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Kan være for gammelt SIM-kort, eller feil på SIM. Be operatør om å sende nytt, og prøv igjen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 (endret) Prøv å restarte telefonen din. Har opplevd at det hjelper når det har vært lenge siden telefonen var restartet. Det kan også være problemer internt i BankID-systemet. Fikk en gang en SMS fra dem om at telefonen min var i en status der det ikke fungerte, så en tekniker i BankID endret den slik at det ble bra. Endret 28. august 2021 av vidor Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. september 2021 Forfatter Del Skrevet 18. september 2021 Jeg slettet BankID på mobil i nettbanken og satte det opp på nytt der. Nå fungerer det raskere enn Lucky Luke. Antageligvis satte jeg det opp i nettbanken for et par år siden da jeg hadde et annet SIM-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå