NTB - digi Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Facebook kan lansere digital lommebok i år Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Grøss og gru. Er det virkelig noen som vil gi de ansvaret for lommeboka, etter at de har tilegnet seg all kontroll på hva du gjør elektronisk? Jaja, ikke rart de kaller produktet Iwon, sorry Novi... 🙈🙉🙊 2 Lenke til kommentar
Selvstendigsaas Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Snowleopard: jeg ser absolutt ingen grunn til at folk ikke kommer ta imot dette med åpne armer. Det finnes fortsatt svært mange som forsvarer de økonomiske regimene man har idag, selv om de ikke gavner noe som helst på hvordan det er. Sånn kommer det også til å bli med dette opplegget fra facebook. Folk kommer til å omfavnet det som ny teknologi som kommer til å gjøre livet deres bedre, uten at de forstår konsekvensene av det. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Det absolutt siste jeg vil gjøre er å gi fjasboka tilgang til mine finansielle data. Jeg blokkerer aktivt facebook-greier på websider da de har som hovedoppgave å samle inn mest mulig data om deg som bruker og så selge deg videre til folk som er villig til å betale for det. Det er en særdeles dårlig deal å gi fra seg så mye informasjon som gjør det lettere å utnytte deg. Dette er jo tilnærmet direkte psykopati satt i et kommersielt system der de fleste er deltakere som ikke forstår hva som egentlig skjer fordi dem ikke ser realiteten og er happy med det "sosiale". Det de holder på med er såpass framme i media at de fleste burde ha merket varsellampene nå og trekt seg ut før det oppstår mer skade. 1 1 Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Hva skal være vitsen med det ? Ingenting er vel enklere enn å bruke kontaktløs betaling med kort ? Og kryptovaluta......velbekomme 😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå