akelbo Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Se den første traileren for Midnight Suns. Her er Marvel-spillet fra XCOM-utvikleren Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 For en blodharry trailer. Og... er virkelig fans av turbaserte strategispill (ser de kaller det rollespill, men det har jeg ingen tro på at det er, om det er Firaxis som lager dette) interessert i Marvel? Jeg er garantert for gammel, men dette høres ut som tidenes mest idiotiske idé. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Kan bli bra dette, fan av både X-com og Marvel Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) 1 hour ago, radiohodet said: Og... er virkelig fans av turbaserte strategispill (ser de kaller det rollespill, men det har jeg ingen tro på at det er, om det er Firaxis som lager dette) interessert i Marvel? Som en stor fan av turbaserte strategispill, tja noe av Marvel er fett. Spiderverse var jo f.eks. fantastisk. Hvis det gjennomfører spillet riktig, har de nok av gode historier/lore å bygge på. Edit: Glemte jo helt Legion, det var en fisefin serie. En av mine all-time favourites når det kommer til serier Endret 25. august 2021 av shockorshot Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 En trailer helt uten innhold. Dette sier jo ikke noe om spillet. Stor fan av både xcom og marvel men de klarer ikke å fiske meg inn samtidig som de ikke viser noe fra selver spillet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå