akelbo Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Glapp tidlig via Microsoft-butikken. Halo Infinite har fått lanseringsdato Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Det var lenge til :/ Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Må si jeg er litt skeptisk til spillet. 343 industries har ikke akkurat imponert med tidligere spill i serien. De hadde spillet så og si ferdig til lanseringen for et år siden, men så utsatte de det. Nå, etter mer enn et år, har det enda ikke alt innholdet det skulle ha for et år siden? Samtidig forlot sjefen utviklingen når det ble utsatt? Forhåpentligvis har de brukt dette året på å virkelig skape et ordentlig bra spill, men frykter det blir slik Destiny var ved lanseringen. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Og så skal spillet patches lenge etter lansering fordi de ikke er ferdig med det. Mangler jo mye på lansering... Jaja. KOmmer før jul. Lenke til kommentar
Stexilia Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Lykke til med å finne en halo limited edition series x eller limited halo elite series 2 kontroller. Ikke nok med at vanlig series X er ganske vanskelig å få tak i. Scalpers kommer til å kose seg med dette! Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 53 minutes ago, Iki said: Må si jeg er litt skeptisk til spillet. 343 industries har ikke akkurat imponert med tidligere spill i serien. De hadde spillet så og si ferdig til lanseringen for et år siden, men så utsatte de det. Nå, etter mer enn et år, har det enda ikke alt innholdet det skulle ha for et år siden? Samtidig forlot sjefen utviklingen når det ble utsatt? Forhåpentligvis har de brukt dette året på å virkelig skape et ordentlig bra spill, men frykter det blir slik Destiny var ved lanseringen. rart, så for meg du skulle være optimistisk til ett xbox spill! 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Z_E0 skrev (2 timer siden): rart, så for meg du skulle være optimistisk til ett xbox spill! Jeg var svært optimistisk til the medium, og er nå svært optimistisk når det gjelder Forza. Men jeg er realistisk når jeg ser på kommende spill. Om et studio har en historie med skuffende spill så regner jeg ikke med at de plutselig skaper et mesterverk, spesielt ikke når sjefen stikker, spillet utsettes pga klager, og de går ut med informasjon om at de ikke kan levere hele spillet til lanseringen. Nå skal vel spillet også være et games as a service spill, noe lignende Destiny, et annet spill som ikke var så bra i begynnelsen. Så ta anklagene dine et annet sted. Lenke til kommentar
Skinko Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Kan si at testversjonen av flerspillerdelen var det beste jeg har spilt siden 3’eren. Kampanjen varer ikke evig, så det at flerspillerdelen var så sinnsykt bra er alfa-omega for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå