Gå til innhold

GPS til p800

Tart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned 30 dagers demo til P900 fra Wayfinder i dag.Kjempefornøyd,du kan søke på navn,firma m,m.Kartene kommer opp og viser hvor du er og hvor du skal,pluss at en tydelig og høy stemme forklarer veien hele tiden.Kjøper det garantert før 30 dager er gått for da får jeg siste verson som kommer 15.1.Jeg ringte til dem for å få mailet en demo,da jobbet de med å legge ut demo for P800/P900 på nettsiden.Ring de hvis ikke den er lagt ut(Nokia demoen vet jeg er på plass). http://www.wayfinder.com

Lenke til kommentar

Telefon:00 46 46 288 22 00 mellom kl 09.00 og 17.00 så hjelper de deg gjerne med en demo.Det koster ingen ting,må bare prøves.Du trenger ikke ha gps delen for å prøve,du får kartene og veivisning,men du ser ikke hvor du kjører mm.

Lenke til kommentar

Er det noen bruker Socket's GPS bluetoth receiver sammen med Ericsson's p800/p900 med gode resultater?

---------------------------------------------

Fant nettopp ut at Wayfinder meget sannsynlig bruker Socket's receiver, utifra billedene å domme. Det blir billigere å kjøpe hele pakka samlet. Receiveren koster alene ca 2500.- i Norge

Endret av Vision
Lenke til kommentar

Nei, ikke nødvendigvis, kansje kan andre merker også brukes. (er ikke helt sikker) En receiver må du iallefall ha.

Wayfinder er forøvrig et abonnementsystem hvor det betales faste årlige avgifter for bruk av systemet, kartene og softwaren, og altså ikke et frittstående GPS software/program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...