Gå til innhold

sjåfør

Anbefalte innlegg

jeg lurte på om det er noen som vet om man kan være lærling innen for transport.

jeg har egt gått bygg og anlegg, men etter at jeg fikk lappen så har jeg lyst på en kjørejobb.

men jeg må ikke gå skole en gang til for å kunne bli sjåfør for et firma?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan blir sjåfør med personbil utan yrkessjåførkompetanse.

Skal du i dag jobbe som sjåfør i klasse C lastebil eller klasse D buss så må du ha yrkessjåførkompetanse.
For å få yrkessjåførkompetanse så er det to vegar å gå, enten må du i tillegg til å ha førarkortet gjennomføre kursing på godkjent opplæringsstad, den komprimerte grunnutdanninga består av eit 140 timars kurs med oppkøyring.
Alternativt må du gå på skule med to år på vidaregåande skule i transportfaget og deretter 2 år lærlingtid i bedrift. Du vil då kunne avlegge fagprøve og få fagbrev i tillegg til yrkessjåførkompetanse.

Køyrer du personbil i klasse B (tenk type postbud eller pizzabud) så treng du berre sertifikatet for å kunne få sjåførjobb. Til persontransport i personbil som drosjesjåfør så treng du i tillegg til sertifikatet å ta drosjesjåførkurs. Det består av ei teoriprøve samt ei 65 minutts oppkøyring der du skal gjennomføre praktiske oppgåver som å trille ein rullestol, fortelle korleis passasjerane skal sikrast i bilen, køyre etter GPS, samt heilt ordinær vurdering av om du køyrer forsvarleg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...