Gå til innhold

Problem med reklamasjon hjå NetOnNet


Anbefalte innlegg

Hei!

For litt sidan sendte eg inn eit hovudkort til NetOnNet på reklamasjon/garanti, då det slutta å fungere nokså kort tid etter at eg hadde teke det i bruk. Eg gjekk gjennom fleire steg med feilsøking for å forsikre meg om at det var hovudkortet det var noko gale med og ikkje nokon andre komponentar. Til slutt var der ingen tvil, så eg returnerte kortet.

I dag fekk eg E-post frå NetOnNet med denne ordlyden:

Sitat

Hei.

Ang. hovedkortet du hadde sendt inn på service, det er kjølepasta på hovedkortet og da utgår garantien da dette leder strøm og er skadelig for hovedkortet (se vedlagt bildet). Ønsker du hovedkortet i retur, så er det en kostnad på 495kr for frakt og undersøkelseskostnad, eller så kan vi skrote den?

Ha en fin dag.

Den kjølepastaen dei talar om (sjå vedlagte bilete teke av NetOnNet) kom der då eg demontera prosessoren for å sende hovudkortet i retur. Det er altså 100 % sikkert ikkje dette som er årsaka til problemet, slik eg opplever at dei antydar. Å bevise dette, derimot, vert vanskeleg.

Kva tenkjer folket her? Eg tykte dette var eit overmåte tynt grunnlag å nekte reklamasjon/garanti på, men dei er kanskje i sin fulle rett?

Uansett kjem eg aldri til å handle på NetOnNet meir så lenge eg lever viss dei står fast på dette, for her tykkjer eg dei bør la tvilen kome kunden til gode.

1932223 (002).jpg

Endret av Garegaupa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken kjølepasta brukte du? Kan jo søke på google om den typen du brukte er elektrisk førende eller ikke.

Har selv hatt problemer med Netonnet og garanti på et hovedkort. Jeg ga opp etter flere uker med frem og tilbake og tok tapet på egen kappe. Jeg har ikke handlet noe hos de etter det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for svar, folkens! Godt det ikkje berre er eg som reagerer her. 🙂

Kjølepastaen er av typen Noctua NT-H1. Denne står tydeleg oppført på Noctuas nettsider som "not electrically conductive, non-corroding". Så dette kan eg absolutt ta dei på. Mange takk for at de sette meg på ideen! 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aldri glem følgende; De som jobber i kundeservice, spesielt på førstelinje, har tilnærmet null opplæring og som regel er det studenter som jobber deltid og som ikke en gang studerer et relevant fag for hva bedriften trenger (og de eneste som jobber fast på kundeservice er de taperene som ikke kan få seg jobb andre steder). De gjør så godt de kan med de begrensa ressursene de har. Slike saker må du eskalere opp i systemet ved å klage skriftlig, og i visse tilfeller også ta helt til Forbrukertvistutvalg (og andre relevante organer for ditt spesifikke problem). Det koster deg ingenting å klage verken til bedriften eller til statlige organ, kun tid for å samle dokumentasjon, tidslinje etc. og ordlegging av klagen. 

 

Du har allerede gjort noe fantastisk, nemlig vist offentlig hvor ubrukelig NetOnNet er så vi andre kan holde oss langt langt unna. Det eneste som gjenstår er å klage det inn og stå på kravene så langt det lar seg gjøre (og i dette tilfellet er jeg ganske sikker på at de vil gi seg lenge før du evt. ender opp i rettsystemet, men så er det også 9 år siden jeg forlot den forjævlige bransjen som er kundeservice.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her har de i bunn og grunn en begrunnelsesløs påstand. 
 

Spør dem kort og enkelt:

»Er det deres formening at den kjølepastaen er årssaken til at kortet er defekt?»

»Har dere funnet andre feil som kan være årssaken?»

 

Når de avgir svar. Så gjør du følgende:

* send informasjon om merket og type kjølepasta

* send informasjon om pastaens strømledende egenskaper

»Slik som informasjonen tilsier, så tar dere feil i begrunnelsen deres. Den kjølepastaen har ingen ledningsevner, og dere har innrømmet at det ikke eksisterer noen annet grunnlag for å avvise garantikravet mitt.»

»Enten så ordner dere garantien jeg har krav på, eller så tar vi det opp med relevante autoriteter. Må jeg ty til advokat så blir saksomkostninger en del av kravet.»

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg ser mye snakk om garanti her. Husk at i Norske nettbutikker så bruker vi ofte reklamasjon. Det er en stor forskjell mellom disse da en garanti er noe produsenten leverer med produktet mens reklamasjon er noe vi nordmenn har på kjøp. Hvis du som kunde spesifiserer at du ønsker en garantisak så blir det behandlet som en garantisak, ikke reklamasjon.

Resten av innlegget er på noe tynnere is så ta det med en klype salt kjølepasta.

I denne garantien som Gigabyte leverer med sine hovedkort så kan det hende det står spesifikt at merker, riper eller søl på hovedkortet annullerer garantien. Dette står da i såfall i et dokument som forhåpentligvis fulgte med esken.

Lenke til kommentar
Thor. skrev (20 timer siden):

Jeg ser mye snakk om garanti her. Husk at i Norske nettbutikker så bruker vi ofte reklamasjon. Det er en stor forskjell mellom disse da en garanti er noe produsenten leverer med produktet mens reklamasjon er noe vi nordmenn har på kjøp. Hvis du som kunde spesifiserer at du ønsker en garantisak så blir det behandlet som en garantisak, ikke reklamasjon.

Resten av innlegget er på noe tynnere is så ta det med en klype salt kjølepasta.

I denne garantien som Gigabyte leverer med sine hovedkort så kan det hende det står spesifikt at merker, riper eller søl på hovedkortet annullerer garantien. Dette står da i såfall i et dokument som forhåpentligvis fulgte med esken.

På det eg sendte inn så står det "garanti/reklamasjon" under "servicetype". Eg fylte berre ut eit standard skjema på NetOnNets nettsider, og har vel då huka av for dette. Eg veit ikkje kva ein skal legge i denne formuleringa, om det vil seie at forhandlaren bestemmer kven av desse dei vil bruke?

Lenke til kommentar
anon_83104 skrev (20 timer siden):

Når de avgir svar. Så gjør du følgende:

* send informasjon om merket og type kjølepasta

* send informasjon om pastaens strømledende egenskaper

»Slik som informasjonen tilsier, så tar dere feil i begrunnelsen deres. Den kjølepastaen har ingen ledningsevner, og dere har innrømmet at det ikke eksisterer noen annet grunnlag for å avvise garantikravet mitt.»

»Enten så ordner dere garantien jeg har krav på, eller så tar vi det opp med relevante autoriteter. Må jeg ty til advokat så blir saksomkostninger en del av kravet.»

Eg sendte dei eit svar liknande dette du føreslår her. Dei står framleis på sitt. Dette svaret fekk eg no i stad:

Sitat

Hei.

Dessverre så er det ikke noe vi får gjort med dette når det er kjølepasta på hovedkortet, da utgår garantien.
Ønsker du den i retur eller skal de skrote den?

Ha en fin dag.

Her verkar det på meg som om dei berre skal få avfeia meg så fort som råd.

Eg er veldig usikker på kva eg skal gjere vidare. Eg har lite lyst til å sleppe denne saka, då eg meiner dei oppfører seg særs urimeleg her. Samstundes, viss eg skal gå vidare med dette så er det gjerne advokat og heile den suppa som er neste steg? Då går i alle fall tida, og her sit eg no utan fungerande PC til dette er avklåra.

Slik sett er det freistande å berre kjøpe eit nytt hovudkort, og så passe på å aldre bruke NetOnNet til å handle så mykje som eit lommelyktbatteri meir. Men det er veldig imot mine prinsipp å berre sleppe ei sak som dette...

Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS skrev (20 timer siden):

Du har allerede gjort noe fantastisk, nemlig vist offentlig hvor ubrukelig NetOnNet er så vi andre kan holde oss langt langt unna. Det eneste som gjenstår er å klage det inn og stå på kravene så langt det lar seg gjøre

Takk for det. Eg kjem i alle fall aldri til å kjøpe den minste ting frå NetOnNet meir, det er heilt sikkert. 🙂

Som du ser over her så held dei på med å avvise meg på same grunnlag utan å ta stilling til at eg kan prove at denne kjølepastaen ikkje er elektrisk leiande. Så eg lyt nok berre finne ut kva som vert neste steg og gå vidare med dette viss praktisk mogeleg.

Lenke til kommentar
Thor. skrev (20 timer siden):

I denne garantien som Gigabyte leverer med sine hovedkort så kan det hende det står spesifikt at merker, riper eller søl på hovedkortet annullerer garantien. Dette står da i såfall i et dokument som forhåpentligvis fulgte med esken.

Når eg går inn på Gigabytes nettsider og søkjer på "Warranty" og "Norway" så får eg berre opp "Please contact the location where the original order was placed".

Viss eg skifter nasjonalitet til Storbritannia så får eg fylgjande opp:

"Motherboard: GIGABYTE provides 3 years warranty from the production date. The warranty applies exclusively to distributors and dealers. End users have to claim the RMA service through dealers where the product was purchased."

Viss eg vel USA så får eg opp denne nettsida her:

https://member.aorus.com/global/productwarranty/

Eg finn i alle fall ikkje eit kløyva ord nokon plass om dette med kjølepasta. Eg har ikkje sett på det som fylgde med kortet, men det trur eg sendte det med i returen til NetOnNet. Det er vel uansett tvilsamt om der står noko meir utfyllande i det enn det eg finn på nettet.

Lenke til kommentar

NetOnNet står hardt på sitt:

Sitat

Hei XXXXX.

Vår tekniske avdeling sjekket med vår leverandør og det blir dessverre nektet da det er kjølepasta i sockelen, det er dessverre ikke noe vi får gjort med dette.
Ønsker du den i retur eller skal den skrotes?

Ha en fin dag.

Det verkar som om det er om å gjere å få meg til å berre gje meg så fort som råd her. Denne ekstra sjekken gjorde dei etter at eg trua med å eskalere det oppover i systemet, eventuelt til statlege instansar.

Kva tenkjer folket? Bør eg berre gje opp, spare meg arbeid og frustrasjon, og berre aldri bruke NetOnNet meir så lenge eg lever? Eller har eg såpass av ei sak her at eg kan/bør gå vidare med det? Er det i så fall vits i å klage vidare internt i NetOnNet, eller bør eg gå rett til eksterne klageinstansar?

Det er i alle fall utruleg frustrerande når eg veit at dette sølet kom der etter at eg hadde testa ferdig og konstatert at hovudkortet var daudt... Det er null komma null prosent sjans for at dette har noko med problemet å gjere. Hadde eg teke eit tørkepapir og fjerna det før eg sendte kortet så hadde dei ikkje visst om det ein gong. Ikkje at det knekkjer meg økonomisk å måtte leggje ut for eit nytt hovudkort, men likevel surt. Det er i alle fall ikkje det minste spor av fleksibilitet/godvilje å hente frå NetOnNet her, tydelegvis...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvis jeg hadde sittet på returavdelingen og tatt i mot et hovedkort med kjølepasta på fra en kunde, så ville jeg renset det godt av med sprit og sendt kortet videre til importør uten å nevne at det var pasta på det. En myk tannbørste fjerner helt ned i sprekker. Er det en god kunde vil jeg si i fra at villfaren kjølepasta bør fjernes av "ulike årsaker", bl a at det blir klumper når den tørker, som kan havne der det ikke skal. Nei - ingen av de leder strøm, det ville være "farlig" i mange konfigurasjoner.

Grunnen til at jeg fjerner pastaen er at diskusjoner med kunde og leverandør koster for mye av både goodwill og tid. Komponenter av lav verdi kjøpt av ekstra gode kunder kaster vi og gir nytt. Kunden er mere verd enn en billig dings, og vi har det mye hyggeligere på jobben 🙂 

Men det finnes metallpasta, som er noe helt annet. Den skal sikre kontakt.

Endret av Slettet+6132
lagt til 2 siste avsnitt
Lenke til kommentar
jon67 skrev (4 minutter siden):

Visste ikke at NetOnNet var så dårlige på retur. Da handler vi ikke mer der.

Nei, eg har òg handla for mi siste krone hjå dei. Der er nok av andre nettbutikkar å velje mellom her i landet, og eg for min del betalar heller nokon kroner ekstra for god kundeservice.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dart skrev (16 minutter siden):

Hvis jeg hadde sittet på returavdelingen og tatt i mot et hovedkort med kjølepasta på fra en kunde, så ville jeg renset det godt av med sprit og sendt kortet videre til importør uten å nevne at det var pasta på det. En myk tannbørste fjerner helt ned i sprekker. Er det en god kunde vil jeg si i fra at villfaren kjølepasta bør fjernes av "ulike årsaker", bl a at det blir klumper når den tørker, som kan havne der det ikke skal. Nei - ingen av de leder strøm, det ville være "farlig" i mange konfigurasjoner.

 

Men det finnes metallpasta, som er noe helt annet. Den skal sikre kontakt.

Tja, hadde jeg sittet på returavdelinga hadde jeg nok tenkt at her er det nok en kunde som kanskje ikke bør sette sammen hardware og at det like gjerne kan være kunden som gjør at ting ikke fungerer (No offense) , når det er sagt så hadde jeg nok rengjort hovedkort før jeg hadde sendt det avgårde til Netonnet.

Endret av Dragonlove
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dart skrev (22 minutter siden):

Grunnen til at jeg fjerner pastaen er at diskusjoner med kunde og leverandør koster for mye av både goodwill og tid. Komponenter av lav verdi kjøpt av ekstra gode kunder kaster vi og gir nytt. Kunden er mere verd enn en billig dings, og vi har det mye hyggeligere på jobben 🙂

Dette trur eg er ein veldig smart og god filosofi. På bakgrunn av dette kjem eg aldri til å handle hjå NetOnNet meir, så berre der tapar dei mange gonger det dette hovudkortet kostar. Eg handlar ein god del datautstyr og anna elektronikk per år.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...