Fribbern Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har ett 3com netwerkskort, og når jeg aktiverer det begynner det å hakke i alle programmer, og det går tregt i windows. jeg kjører på win xp. prøvde et annet netwerkskort, som jeg fikk låne av en kamerat. da funket alt som det skulle. problemet kom etter jeg skiftet hovedkort. kan det være at netwerkskortet mitt ikke funker lenger?? Jeg kommer på intern med det. men det går tregt. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 prøv noen andre drivere kanskje. Skrives: Nettverkskort :wink: NIC = Network Interface Card Lenke til kommentar
Billy_the... Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har et lignende problem med 3com nettverkskort. Så fort kortet var installert begynte maskinen å hakke og kom opp med masse vindows problemer. Har også byttet kortet for å sjekke om det var produksjonsfeil, men med samme resultat. Hentet nyeste driver for nettverkskortet på nettet, men fikk feilmelding under installasjonen. Jeg har et Epox EP-8KHA+ hovedkort. Når jeg instalerte et billig nettverkskort (kjøpt på Clas Ohlsson) virket alt ok igjen. Jeg har dessverre ikke funnet noen løsning på problemet. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Du kan kanskje prøve å avinstallere kortet også installere det igjen, skader ikke å prøve.... Lenke til kommentar
xeon Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Du kan kanskje prøve å avinstallere kortet også installere det igjen, skader ikke å prøve.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: Fribbern skrev (2002-03-08 10:01):Jeg har ett 3com netwerkskort, og når jeg aktiverer det begynner det å hakke i alle programmer, og det går tregt i windows. jeg kjører på win xp. prøvde et annet netwerkskort, som jeg fikk låne av en kamerat. da funket alt som det skulle. problemet kom etter jeg skiftet hovedkort. kan det være at netwerkskortet mitt ikke funker lenger??Jeg kommer på intern med det. men det går tregt. Prøv å bytte PCI-port og se om de hjelper...ellers se etter IRQ-feiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå