Gå til innhold

Har jeg rett til lønnet egenmelding?

Anbefalte innlegg

Jeg har en stillingsprosent på 15%, men har blitt satt opp for vakter mye mer enn det (ca 60%). Hvis jeg egenmelder meg når jeg blir syk, vil jeg få betalt eller vil sjefen bare fjerne vakten og jeg får ikke betalt, fordi jeg jobber mer enn det som står i kontrakten? Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være spesielle forhold i ditt tilsettingsforhold som får innvirkning, særleg spørsmålet om eksakt kva som er avtalt i arbeidsavtalen eller eventuell tariffavtale.

Etter folketrygdelova § 8-18 har du rett på sjukepengar frå arbeidsgiver når du har vært tilsatt i meir enn 4 veker. Sjukepengane skal utbetalast for dei dagane du hadde fått lønn om du ikkje hadde blitt sjuk. Når du er oppsatt på vakter så er dette vakter som du normalt ville ha jobba.
Etter arbeidsmiljølova § 10-3 skal arbeidsplanen være klar seinast 14 dagar før iverksetting. Det betyr også at arbeidsgiver ikkje kan ta deg vekk frå vakter du har blitt varsla om dei neste 14 dagane (eller rettare sagt at arbeidsgiver uansett er forplikta til å lønne deg for vaktene uavhengig av om arbeidsgiver brukar arbeidskrafta di eller ikkje).
Om sjefen kan ta deg vekk frå vakter du har fått tildelt meir enn 2 veker fram i tid blir eit spørsmål om både kva arbeidsavtalen seier og korleis arbeidsplanen blir utarbeida. Kravet om at arbeidsplanen skal være klar minst 14 dagar før iverksetting gjeld i utgangspunktet heile arbeidsplanen. Så om arbeidsplanen blir fastsatt for til dømes tre månedar om gongen så kan ikkje arbeidsgivar endre planen i den perioda. Men om du får oppsatt ei og ei vakt med 14 dagars varsel så er det berre vaktene dei komande 14 dagane du kan kreve å få betalt for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...