Gå til innhold

microplex.no

Anbefalte innlegg

Jeg var nettopp inne å sku se på vareutvalget til microplex, og da kom det opp følgende melding

"Du må være pålogget for å kunne benyttet dette handelssystemet"

Er det noen som har fått liknende meldinger tidligere i forbindelse med oppdateringer av websidene deres, eller er dette noe som microplex har satset på for å ikke få kunder ?

Er dette en permanent løsning, synest jeg at de fortjener å gå konkurs, dette blir alt for vanskelig mener jeg !

Har sett tidligere tråder om microplex der det har vært problemer, er dette samme greiene ?

synspunkter ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kun fått det når jeg har fulgt en link folk har lagt ut som henviser til den innloggete sessionen. Og heldigvis er det slik!! Tenk om jeg skulle kunne tatt over sessionen til noen andre? Ikke bra! (Det var liksom hint til folk som legger ut linker jeg ikke kan sjekke) :)

Uansett.. ser det er slik du sier nå, men håper og tror det bare er en liten feil (Hvis ikke er jeg enig i at de kommer til å miste mange kunder). Var ikke slik i går kveld ihvertfall.. kanskje de har prøvd å publisere noe som ikke gikk helt bra?

Endret av plex-
Lenke til kommentar

Får akkurat det samme, når jeg prøver å logge på siden. "Du må være pålogget for å kunne benyttet dette handelssystemet". Når jeg logger på, får jeg "Rubicon Server er ikke startet". Så de har vel en feil på siden kanskje...

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar

Jeg også får samme "problemet", selv om jeg går direkte inn på forsiden www.microplex.no. Dette vil ikke akkurat øket salget for Microplex!

Når jeg logget på med mitt kundenr, så fikk jeg opp en feilmelding:

Rubicon Server er ikke startet

Dette må nok skyldes en feil hos Microplex sin e-handelsløsning.

Lenke til kommentar

Kan godt hende de oppdaterer serveren sin da, men dette er vel ikke akkurat det beste tidspunktet å gjøre slike ting på, ihvertfall ikke forretninsmessig..

EDIT :

Der var de visst oppe å kjøre igjen, ser ut til at det har vært en aldri så liten feil / oppdatering på sidene.

Uansett, dette var litt galt tidspunkt å gjøre slikt på mht potensielle kunder, men men.

STENGE TRÅD

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...