Gå til innhold

40 GB MP3-spiller fra iRiver

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg får iHP-140 opptaksmuligheter og en liten nyvinning: Det er mulig å plugge inn en ekstern mikrofon og ta opptak i opp til 320 kbps MP3-kvalitet. I tillegg har spilleren en minijack linje-ut-plugg for kobling til for eksempel stereoanlegget i stua.

Dette har det vært mulig å få med iPod leeenge.. Uansett. Den kommer til å koster mer enn 5000 tipper jeg siden 20GB versjonen koster 4800 om jeg ikke tar helt feil..

Lenke til kommentar

Det er bare å innse at disse spillerne fremdeles er på "introduksjonsstadiet" hva pris angår. Gadget-gutta kjøper uansett, men "menigmann" kjøper ikke dette før nivået legger seg rundt 1000-1500 (toppen 2000) for denne type produkter.

Dette er ikke bare pga hva man føler man får igjen for pengene, men at folk flest ikke ønsker å gå rundt med svinedyre gjenstander, da ting man har med seg står i fare for å mistes/ødelegges/stjeles osv.

Lenke til kommentar

iriver kan det med å lage geniale spillere. eneste minuset er såklart prisen, det kommer man ikke utenom. på en annen side, det er ofte en spiller man skal ha i lang tid, og da er det greit at det er en varig sak uten masse flaws du oppdager fra første gang du skrur den på.

Lenke til kommentar

Jeg må dessverre skuffe dere. bidlet dere ser. er fra den amrikanske/japanske versionen av ihp-120. Men den blir svart det er sikkert. iriver har endas ikke lagt ut bilder av skjønnheten. Men den som venter på noe godt venter aldri forgjeves. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...