Gå til innhold

E 700 - Erfaringer

xman

Anbefalte innlegg

Nå som E 700 begynner og bli utbredt hadde det vært interesant og høre

om hvilke erfaringer dere har ang de negative sider ved telefonen som

tidligere er omtalt på dette forum.

Har lyst på E 700 men er litt usikker nettopp pga de omtalte svakheter.

Er slumreknappen på vekkeklokka utelatt (er trøtt om morran) :laugh:

vurderer og Z 600, tror ikke blåtann er det avgjørende for meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At slumreknappen var utelatt merka jeg i dag morres!! :scared:

Også lurer jeg på om det går an å slå av de idiotiske lydene som kommer hvis jeg f.eks går inn på utboks også er det ikke noe der. Håper det går an å fjerne denne lyden uten å måtte ta på lydløs!

Lenke til kommentar

hei!

et spørsmål ang. TASTETONER!

jeg har bare to... dette er min 2, e700 som er slik, er deres sånn?

altså: det står "tromme", etc.. , men jeg har "ingen tone" og "pip" som virker.

setter jeg den på "tromme" , så kommer det ikke noe trommelyd!

hjelp! kan dere som har denne mobilen sjekke om deres er slik!

Lenke til kommentar

Ang. vekkeklokke. På min er det slik at på den ene sidetasten slår jeg av alarmen og på den andre siden av telefonen er slumreknappen. Husker ikke hva som er hva.

Ang. tastetoner. Jeg har også bare "tone" eller "ingen tastetone". Hvis jeg stiller på en av de andre kommer bare den samme pipinga som man får når man stiller telefonen på "tone".

Hvor finnes det spille til E700. De på samsungmobile.com er jo ikke akkurat i verdensklasse.

Lenke til kommentar
og en annen ting: jeg leste her noen skrev at når de har mobilen slått av og lader, er den ytre skjermen sort.

vel ,på min "ruller" lader og batteriikon fra høyre til venstre hele tiden!

Det skal rulle over lader når den er lukket igjen.... (er de tullingene som har gjort den testen som ikke har peiling)

Lenke til kommentar
Panpodil: velger man "piano" kommer det sånn pianolyd når man taster vanlige tall for å ringe.. :) men uansett kjipt med lyd når man navigerer seg rundt.. hehe

jeg har fått av alle lyder som er :D bekreftnings lyden er borte, taste lyd borte... osv...men, husker ikke hvordan jeg fikk det til. :cry: ..

Lenke til kommentar
Det taste tone greiene fungerer slik at viss man f. eks setter den på tromme så kommer det pipe lyder i menyene, men! når man er i standby og trykker på tallene så skal du høre tromme lydene! :yes:

klarer å spille *lisa gikk til skolen* på tastene når jeg hadde på "piano" lyd... hehe.. man må trykke "1234556666544443322221" da spiller man *lisa gikk til skolen* :cool:

Lenke til kommentar

Merkelige ting skjer!

Nå funker ikke slumreknappen på telefonen min mer. Merka det i dag.

Før var slumreknappen på en av sidene men nå funker det ikke mer.

Ang. tastelyd. Kan godt være at alle lydene funker på min telefon, har ikke prøvd så mye. Slått av det som jeg kan slå av. Bare irriterende at jeg ikke får fjerna bekreftelsestoner ol.. Men kameralyden er borte :)

Lenke til kommentar
jeg har fått av alle lyder som er :D bekreftnings lyden er borte, taste lyd borte... osv...men, husker ikke hvordan jeg fikk det til. :cry: ..

Har du klart å fjerne bekreftelseslydene!!!! :scared:

Du er nødt til å friske opp hukommelsen og poste her hvordan man gjør det :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...