xman Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nå som E 700 begynner og bli utbredt hadde det vært interesant og høre om hvilke erfaringer dere har ang de negative sider ved telefonen som tidligere er omtalt på dette forum. Har lyst på E 700 men er litt usikker nettopp pga de omtalte svakheter. Er slumreknappen på vekkeklokka utelatt (er trøtt om morran) vurderer og Z 600, tror ikke blåtann er det avgjørende for meg. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 At slumreknappen var utelatt merka jeg i dag morres!! Også lurer jeg på om det går an å slå av de idiotiske lydene som kommer hvis jeg f.eks går inn på utboks også er det ikke noe der. Håper det går an å fjerne denne lyden uten å måtte ta på lydløs! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hei! et spørsmål ang. TASTETONER! jeg har bare to... dette er min 2, e700 som er slik, er deres sånn? altså: det står "tromme", etc.. , men jeg har "ingen tone" og "pip" som virker. setter jeg den på "tromme" , så kommer det ikke noe trommelyd! hjelp! kan dere som har denne mobilen sjekke om deres er slik! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 min er fortsatt på service. *savner telefonen* Leverte den inn 15 desember. Fjæra i flippdekselet røyk. Muligens en svakhet vet ikke jeg. Har vært mye borte V200 og A300 og de hadde aldri et slikt problem. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) og en annen ting: jeg leste her noen skrev at når de har mobilen slått av og lader, er den ytre skjermen sort. vel ,på min "ruller" lader og batteriikon fra høyre til venstre hele tiden! Endret 8. januar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Når jeg lader min og telefonen er avslått står det også "lader" som rullende tekst. Og når den er ferdig står det "fulladet" med rullende tekst Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ang. vekkeklokke. På min er det slik at på den ene sidetasten slår jeg av alarmen og på den andre siden av telefonen er slumreknappen. Husker ikke hva som er hva. Ang. tastetoner. Jeg har også bare "tone" eller "ingen tastetone". Hvis jeg stiller på en av de andre kommer bare den samme pipinga som man får når man stiller telefonen på "tone". Hvor finnes det spille til E700. De på samsungmobile.com er jo ikke akkurat i verdensklasse. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 jmmk skrev: og en annen ting: jeg leste her noen skrev at når de har mobilen slått av og lader, er den ytre skjermen sort. vel ,på min "ruller" lader og batteriikon fra høyre til venstre hele tiden! Det skal rulle over lader når den er lukket igjen.... (er de tullingene som har gjort den testen som ikke har peiling) Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Panpodil: velger man "piano" kommer det sånn pianolyd når man taster vanlige tall for å ringe.. men uansett kjipt med lyd når man navigerer seg rundt.. hehe Lenke til kommentar
mphones Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 talgmar skrev: Panpodil: velger man "piano" kommer det sånn pianolyd når man taster vanlige tall for å ringe.. men uansett kjipt med lyd når man navigerer seg rundt.. hehe jeg har fått av alle lyder som er bekreftnings lyden er borte, taste lyd borte... osv...men, husker ikke hvordan jeg fikk det til. .. Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det taste tone greiene fungerer slik at viss man f. eks setter den på tromme så kommer det pipe lyder i menyene, men! når man er i standby og trykker på tallene så skal du høre tromme lydene! Lenke til kommentar
mphones Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Lamo skrev: Det taste tone greiene fungerer slik at viss man f. eks setter den på tromme så kommer det pipe lyder i menyene, men! når man er i standby og trykker på tallene så skal du høre tromme lydene! klarer å spille *lisa gikk til skolen* på tastene når jeg hadde på "piano" lyd... hehe.. man må trykke "1234556666544443322221" da spiller man *lisa gikk til skolen* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Så morro! Den er faktisk ikke bare en flott telefon men også et instrument!!!! Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen som har peil på IR-overføring med e700? Har lastet easy studio fra samsung.com .. . men får hele tiden mld om "DAO/jet DB-maskin" ikke kan initialiseres.. Regner jo med det er noe med min bærbare da.. hmm.. Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Merkelige ting skjer! Nå funker ikke slumreknappen på telefonen min mer. Merka det i dag. Før var slumreknappen på en av sidene men nå funker det ikke mer. Ang. tastelyd. Kan godt være at alle lydene funker på min telefon, har ikke prøvd så mye. Slått av det som jeg kan slå av. Bare irriterende at jeg ikke får fjerna bekreftelsestoner ol.. Men kameralyden er borte Lenke til kommentar
geddi74 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 mphones skrev: jeg har fått av alle lyder som er bekreftnings lyden er borte, taste lyd borte... osv...men, husker ikke hvordan jeg fikk det til. .. Har du klart å fjerne bekreftelseslydene!!!! Du er nødt til å friske opp hukommelsen og poste her hvordan man gjør det Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Panodil skrev: Men kameralyden er borte Oi! Hvordan klarte du det? Var det med kode eller er det en annen måte? Lenke til kommentar
JVD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vekkeklokken piper ikke hvis telefoenen står til lading! jeg kom forseint på jobb idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå