AntonMarkmus Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 For meg ser det ut som en skiløper, godt inntullet i varme klær, som tar et staketak og renner forbi. 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 (endret) For meg ser det ut som en hare, eller kanskje en hjort. Men det er umulig å si særlig så lenge videoen er så kornete og man ser objektet i så kort tid. (Mystisk det der, hvordan UFOer og mystiske skikkelser og lignende bare viser seg på kornete ristende videoer som er ute av fokus...) Endret 25. august 2021 av Espen Hugaas Andersen Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 AntonMarkmus skrev (15 minutter siden): For meg ser det ut som en skiløper, godt inntullet i varme klær, som tar et staketak og renner forbi. Tror du treffer inntertier med den der. Det eneste mystiske her er hvordan denne saken havnet i riksdekkende media i 1994. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 6 hours ago, AntonMarkmus said: For meg ser det ut som en skiløper, godt inntullet i varme klær, som tar et staketak og renner forbi. En bitte liten en da... Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 26. august 2021 Forfatter Del Skrevet 26. august 2021 Ja det ser vel egentlig ut som en person. Studerte videoen nærmere. Ser ut som den har caps under topplua. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Hvis personen er en del meter bakenfor, vil han faktisk se bitteliten ut pga perspektiv. Etter å ha sett på videoen og sett hvor liten skibakken er, vet jeg ikke om perspektiv kan forklare det likevel. Endret 6. september 2021 av Budeia Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 22. september 2021 Forfatter Del Skrevet 22. september 2021 Kanskje det er gjenferdet til en skiløper. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Er vel et rådyr. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. september 2021 Del Skrevet 22. september 2021 Ser ut som Ludvig i Flåklypa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå