marsipan86 Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Hva tror dere dette er? Ingen har greid å løse saken enda. Noen formening om hva det kan være? En person kan det ikke være da de ikke hørte noen ting... 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Link til artikkel 21 år gammel gåte fortsatt uløst: «Møy på landet»: Fanget uforklarlig vesen på film – VG Det var vel en liten heffalump. 2 Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 22. august 2021 Forfatter Del Skrevet 22. august 2021 :utakt skrev (3 minutter siden): Link til artikkel 21 år gammel gåte fortsatt uløst: «Møy på landet»: Fanget uforklarlig vesen på film – VG Det var vel en liten heffalump. Ja, det er jo noe rart noe... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Trodde det var snakk om en danske eller noe da jeg leste topic😅 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Av erfaring så vil jeg si at det meste som er fanget på VHS kasetter fra 90-tallet er uforklarlig 6 1 Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 22. august 2021 Forfatter Del Skrevet 22. august 2021 RRhoads skrev (24 minutter siden): Trodde det var snakk om en danske eller noe da jeg leste topic😅 Hehe, ok 😄 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Kan ikke være ett menneske for det ikke lagte lyd? Ganske sikker på at jeg ikke har oppdaget alle mennesker bak min rygg opp igjennom årene... Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 22. august 2021 Forfatter Del Skrevet 22. august 2021 Salvesen. skrev (6 minutter siden): Kan ikke være ett menneske for det ikke lagte lyd? Ganske sikker på at jeg ikke har oppdaget alle mennesker bak min rygg opp igjennom årene... Ok. Men tror de hadde funnet ut hvem det var da. Dette er jo et lite sted. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Det hender at mennesker ferdes på små steder de ikke hører hjemme, også kjent som turister, turgåere eller folk som har gått seg bort. Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 22. august 2021 Forfatter Del Skrevet 22. august 2021 Ser ikke ut som et Menneske syns jeg. Og de hadde nok hørt knitring i snøen og ellers merket det på en eller annen måte om det var et menneske da det ellers bare var de to der. Et menneske hadde nok også fort blitt kjent igjen av en eller annen. Men folk får tro hva de vil. Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 22. august 2021 Forfatter Del Skrevet 22. august 2021 Baranladion skrev (2 timer siden): Det hender at mennesker ferdes på små steder de ikke hører hjemme, også kjent som turister, turgåere eller folk som har gått seg bort. Ja det skjønner jo jeg også. Men tror de hadde blitt merket av dem, foreksempel med knitring i snøen. Og hadde nok blitt kjent igjen av noen da tror jeg. Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 (endret) Så et menneske kom inn bak ham, snudde ansiktet sitt opp mot kameraet, og dro videre; men det ser vi ikke helt -- foruten et lite skimt -- siden kameraet var avgrenset til han selv i det øyeblikket vedkommende kom seg videre. Vedkommende har på seg hjelm, lue og bærer en sekk på ryggen. ... men hvem er det? Pål Bang Hansen? Endret 22. august 2021 av anon_83104 Tilføyde siste setning Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 22. august 2021 Forfatter Del Skrevet 22. august 2021 anon_83104 skrev (28 minutter siden): Så et menneske kom inn bak ham, snudde ansiktet sitt opp mot kameraet, og dro videre; men det ser vi ikke helt -- foruten et lite skimt -- siden kameraet var avgrenset til han selv i det øyeblikket vedkommende kom seg videre. Vedkommende har på seg hjelm, lue og bærer en sekk på ryggen. ... men hvem er det? Pål Bang Hansen? Hjelm? Ser bare topplue. Syns figuren i tillegg er grønn i ansiktet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Alle ser jo at det der er Ludvig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 Hehe, småfolk, så kult! Er vel ikke noe rart i det vel. Jeg har en venninne fra videregående som ser slikt. Hun er same, vet ikke om det har noe å si. Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 23. august 2021 Forfatter Del Skrevet 23. august 2021 Hapi70 skrev (10 timer siden): Hehe, småfolk, så kult! Er vel ikke noe rart i det vel. Jeg har en venninne fra videregående som ser slikt. Hun er same, vet ikke om det har noe å si. Kult! Jeg tror på sånt jeg også. Jeg tror ikke det er er menneske som noen andre her tror for da hadde de greid å løse saken. Vallset et et lite sted. Har aldri sett sånne bortsett fra på den filmen, men de er vel snille? 🌞 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 Jeg er åpen for å tro på ganske mye, men dette er jo helt tydelig noen som suser forbi på ski bak ham. Av alle uforklarlige videoer jeg har sett, er dette kanskje den minst mystiske. Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 23. august 2021 Forfatter Del Skrevet 23. august 2021 Rart hun som filmet ikke så personen om det var en person... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. august 2021 Del Skrevet 24. august 2021 Dverger/kortvokste liker å stå på ski de også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå