Kaareir Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Heisann, Eg skal kjøpa meg eit sett med høgtalarar og vil gjerne ha tips frå nokre av hifi-entusiastane her inne :-) Først, eg har altså følgjande DVD-spelar og receiver: Pioneer DV-454-S + Pioneer VSX-C100-S. På Pioneer sine sider seier dei jo at høgtalarsystemet S-V40 er perfekt. Sjå link til S-V40 ... http://www.pioneer.no/no/product_detail.js...xonomy_id=62-99 Eg har no sjansen til å få dette settet til kr 1650 og lurer altså på om eg bør gå for det, eller om det er andre høgtalarsett som er betre til omtrent same pris??? Når eg kikkar på system i samme prisklasse så ser det ut for meg at andre billege system slår S-V40 på effekt, men at min Hz på sub'en er mykje lågare på S-V40. Er det eit viktig argument for S-V40? Til slutt må eg sjølvsagt poengtera at eg er ute etter eit ålreit høgtalarsett, og kjem ikkje til å spela veldig høgt .... men bittelitt trøkk kan det jo vera :-) Skal eg gå for desse??? Lenke til kommentar
Kaareir Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Hehe .. dumt å leggja inn reply sjølv utan at andre har svara på det første spørsmålet mitt .... MEN ... håpar at nokre kan koma med eit lite tips til meg her .... må nemleg bestemma meg raskt om eg skal gå for Pioneer S-V40. ... helsing ein som håpar på litt hjelp Lenke til kommentar
tommer Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Problemet med slike små systemer er som oftest mellomtonen. Dette fungerer helt sikkert "greit" på film, men på musikk derimot har det en tendens til å bli veldig tannløst. Ta deg en tur i nærmeste Expert butikk, be om å få høre på dem, be dem sette på en CD (ikke film) og dersom du er fornøyd med dem så kjøper du dem Tom Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Var ikke noe spesielt bra subwoofer ser det ut som. Går ikke så lavt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå