HelseKvinne Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 (endret) Håret mitt pleide å være mer langt, tykt og fint og minst fortsatt vokste fort ut igjen da jeg var yngre før det bare begynte å kanskje å få hårtap da jeg ble 17 år gammel i 2013 og vært korter og tynnere i åtte år nå, selv om jeg minst ganske sjeldent fønet eller rettet det, har ikke brukt børste i lang tid, manglet ikke noen vitaminer og ikke var noe galt med mine hormoner ifølge blodprøven jeg tok for noen få måneder siden i år, fortsatt hadde langt og tykt hår som vokste ut igjen selv om jeg ikke drakk mye vann da jeg var yngre enn 17 år gammel, tatt Zoloft 50 mg medisin helt siden april i år til å gjøre meg mindre stresset og deppa, har minst i begynt å ta hårkur som jeg skal ha tre minutter i håret annethvert jeg dusjer, tror ikke jeg har alopecia og håper det bare er genene mine som her forårsaket hårtap. Men er usikker på om jeg klippet meg når jeg måtte siden jeg har en type hår som er litt krøllete og ikke spiker hår som sannsynligvis må klippes litt oftere eller er ikke bestemt når håret skal klippes hver gang, stresset ganske to eller tre ganger mellom 2013 og 2020, begynte å være mindre ute omtrent helt siden jeg var 12 år gammel, gikk ned 16-18 kilo i vekt i ca. fem måneder i 2016, kan ha hatt litt for mye sjokolade og iskrem sukker mellom 2018-2020 selv om håret mitt var sånn før 2018 og har ikke klart å bæsje store biter i lang periode om det er en spiseforstyrrelse som kan gjøre hårtap og i de siste 4-5 siste månedene mellom mars og august mistet ca.12 hårdotter i dusjen. Men en gang i år klippet jeg meg ganske kort, men vokste fort ut igjen på omtrent samme lengde som det var før det ble klippet ganske kort og 4 cm bare ca. etter en og en halv måned. Endret 22. august 2021 av HelseKvinne Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Du har jo allerede en tråd om dette? Lenke til kommentar
HelseKvinne Skrevet 22. august 2021 Forfatter Del Skrevet 22. august 2021 Milhouse85 skrev (41 minutter siden): Du har jo allerede en tråd om dette? Men jeg har ikke fått nye svar på noen av mine siste spørsmål på en stund? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 Holder med en tråd. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg