KGMK1 Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 (endret) En del ganger nå på byn har det kommet bort en vekter til meg og damen eg sitter med og spurt damen om eg er truende eller plagsom. Dette har bare skjedd når eg er ute med vakre damer. Er eg ute med en ikke så attraktiv dame, nei da bryr dere ikke. I tillegg så ser eg disse vekterne følge med og venter på å bryte opp samtalen. "Hei frøken, er denne personen plagsom. Ønsker du at eg skal hive han ut?" Hva er i veien med dere vektere som får dere til å forsøke å bryte opp samtalen mellom to personer? Er det noe dere lærer på skolen og skal gjøre på jobb eller er dette noe dere gjør av sjaulsi og forsøke å være den sterke macho mannen? Dette er norsk oppførsel og har aldri skjedd når eg har vært på utesteder i utlandet. Endret 21. august 2021 av KGMK1 1 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 KGMK1 skrev (28 minutter siden): En del ganger nå på byn har det kommet bort en vekter til meg og damen eg sitter med og spurt damen om eg er truende eller plagsom. Dette har bare skjedd når eg er ute med vakre damer. Er eg ute med en ikke så attraktiv dame, nei da bryr dere ikke. I tillegg så ser eg disse vekterne følge med og venter på å bryte opp samtalen. "Hei frøken, er denne personen plagsom. Ønsker du at eg skal hive han ut?" Hva er i veien med dere vektere som får dere til å forsøke å bryte opp samtalen mellom to personer? Er det noe dere lærer på skolen og skal gjøre på jobb eller er dette noe dere gjør av sjaulsi og forsøke å være den sterke macho mannen? Dette er norsk oppførsel og har aldri skjedd når eg har vært på utesteder i utlandet. Jeg vet jo hvorfor dere er vektere. Dere er dårlig på game og tenkte at løsningen skulle være å bli en dørvakt i steden for å sjekke opp damer Har aldri opplevd eller vært vitne til noe slikt, som da betyr at det muligens er noe med din oppførsel/kroppsspråk/ordlegging/rykte de reagerer på. I tredje paragraf forsterker du dette inntrykket ganske så greit. 1 2 Lenke til kommentar
KGMK1 Skrevet 21. august 2021 Forfatter Del Skrevet 21. august 2021 Javel, da har du muligens ikke vært nok ute på byn da Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Vektere er ikke en homogen gruppe. Men helt normalt og forventet at vektere har litt markeringsbehov. Jeg gikk mye ut på byen edru tidligere. En gang gikk jeg ut med en gjeng som knapt kunne stå på beina, men hvor jeg som hadde tatt en halvliter rett før vi gikk ut ikke kom inn fordi jeg var for full. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Høres heller ut som det er noe i veien med din oppførsel. Jeg jobbet 13 år som vekter i privat sektor før jeg ga meg, og jeg har aldri opplevd andre vektere gjøre slikt uten grunn. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 KGMK1 skrev (På 22.8.2021 den 0.50): En del ganger nå på byn har det kommet bort en vekter til meg og damen eg sitter med og spurt damen om eg er truende eller plagsom. Dette har bare skjedd når eg er ute med vakre damer. Er eg ute med en ikke så attraktiv dame, nei da bryr dere ikke. I tillegg så ser eg disse vekterne følge med og venter på å bryte opp samtalen. "Hei frøken, er denne personen plagsom. Ønsker du at eg skal hive han ut?" Hva er i veien med dere vektere som får dere til å forsøke å bryte opp samtalen mellom to personer? Er det noe dere lærer på skolen og skal gjøre på jobb eller er dette noe dere gjør av sjaulsi og forsøke å være den sterke macho mannen? Dette er norsk oppførsel og har aldri skjedd når eg har vært på utesteder i utlandet. Jeg tipper du fremstår som truende når du er full. Og basert på måten du kommuniserer på i tråden her, så kan jeg nesten tenke meg at du fremstår truende som edru også. Uansett, det er nok forklaringen. De er nok ikke ute etter å knabbe damene dine 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 (endret) Jeg tror det smarteste er å innrømme at vi har manglende bevis her. Litt vanskelig å dømme en situasjon en ikke kan observere XD Endret 3. september 2021 av Slettet-F4GxcFLrtu Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Hva er i veien med dere vektere som får dere til å forsøke å bryte opp samtalen mellom to personer? Er voldsomt mange ute på fylla som absolutt skal ha en monolog med folk som absolutt ikke vil. Er folk ufine, ekle eller oppfører seg truende så bryter vekteren inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå