Labelle Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 (endret) Hei, Lurer på hvilken internettpakke jeg burde velge hos min lokale altibox leverandør. Vi er 2 stk i enheten som bruker normalt med internett. Det vil si streaming på tv samt musikk og litt youtube titting. Tenker egentlig laveste hastighet. Men så er det lett å la seg rive med for 5x raskere nett med bedre kampanje og 200,- mere i månden etter kampanjeperiode. Endret 21. august 2021 av Labelle Lenke til kommentar
NULL Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Så lenge man ikke har helt spesielle behov, vil jeg tro at 100 Mbps vil holde lenge. Spørsmål kan jo være om eksempelvis de ekstra poengene er med på å fjerne andre kostnader man har fra før delvis. F.eks. vil jo de kunne brukes til eks. HBO eller Sumo via Altibox sin tv-løsning, slik at man ikke trenger eget abo for det. Kjenner ikke vilkårene her, men er ikke slik at man kan velge 500 Mbps i tre måneder for 499, og deretter evt. velge å nedgradere til 100 Mbps? Står jo at det er uten bindingstid, så egentlig ikke noe å tape på det - er jo uansett 499 for 100 Mbps de tre første månedene. Skulle det vise seg at man finner ut at 100 Mbps er lite, er det jo bare å oppgradere igjen. Jeg tipper imidlertid dere vil klare dere fint med 100 Mbps (vi er flere i husholdningen, og har et ganske avansert bruk - og gjerne samtidig. 100 Mbps hadde egentlig vært uproblematisk her...). Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 100 MBPS holder i massevis normalt sett til vanlig bruk. Jeg begynte på 50 og har blitt oppgradert til 100 i kabelnett og det har jeg faktisk mer problemer med. Lenke til kommentar
cacb Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Jeg har 500/500 og er superfornøyd med det, men det er mest fordi jeg laster opp/ned store filer. For vanlig bruk som du beskriver er 100/100 akkurat like bra. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 @Labelle ut ifra prisene du lister opp har du fått meget bra tilbud og mistenker stor konkurranse i ditt område. Her betaler vi tror jeg 1289,- per måned for 500Mbps og 1689,- for 1Gbps hos en Altibox partner. 500 tilbudet ditt med 100 poeng du kan bruke for HBO eller Sumo er ikke verst om du har behov for TV delen. Lenke til kommentar
neglesprett Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 100 er mer enn nok for vanlig bruk. Hadde ei hytte med 50 fiber for en stund siden og det holdt også fint til hele familien. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 (endret) Jeg har 500/500, og kanskje viktigste, 50 poeng å velge innhold med. Har brukt disse poengene på TV2 Play Film&Serier. Derfra kan man øke til Total for 399, som da inkluderer Premier League. Pakka med PL hadde ellers kosta meg 669. Før har vi bytta på å ha Viaplay, HBO og Sumo for disse poengene, og har på den måten hatt dette inkludert i prisen. Utover dette hadde jeg fint klart meg med 100/100. Linjær TV ser vi nesten ikke på. Forresten veldig gode tilbud. Jeg betaler litt over 1100/mnd. Endret 26. august 2021 av 1Dr.E Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 26. august 2021 Forfatter Del Skrevet 26. august 2021 (endret) Takker for tips! Som trøst kan jeg fortelle dere at jeg bor i borretslaget og det er derfor vi har disse prisene. De er ikke reelle da vi også betaler en grunnleggende sum i fellesgjelden itillegg. Men bra dere følger med 😊 Lindsay skrev (12 timer siden): @Labelle ut ifra prisene du lister opp har du fått meget bra tilbud og mistenker stor konkurranse i ditt område. 1Dr.E skrev (12 timer siden): Jeg har 500/500, og kanskje viktigste, 50 poeng å velge innhold med. Forresten veldig gode tilbud. Jeg betaler litt over 1100/mnd. 😊😊 Endret 26. august 2021 av Labelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå