AR100 Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Har satt opp ny Oneplus 2 og har fått problem jeg ikke får løst. En funksjon som har slått seg på uten jeg ønsker det. Funjonen instruerer med tale alt jeg gjør på telefonen. Det kommer også en grønn firkant rundt appen du ønsker å åpne. Allt går utrolig tregt nesten umulig å gjøre noe som helst. Får ikke slått av funksjonen. Hjelper heller ikke å restarte telefonen. Noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 (endret) Du har skrudd på TalkBack. Gå innstillinger, system, tilgjengelighet, talkback og skru av. Må trykke på stopp som en galning for å få det av Kan og holde inne begge volum knappene for å skru det Av/På. Er nok slik du har aktivert det. Endret 21. august 2021 av jaczdani Lenke til kommentar
AR100 Skrevet 22. august 2021 Forfatter Del Skrevet 22. august 2021 Takk for hjelp 😄. Brukte flere timer for å prøve å slå det av. Telefonen var så treg at jeg ikke fikk utført noe. Må prøve å få stoppet at det kommer på igjen. Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Gå innstillinger, system, tilgjengelighet, talkback og skru av "talkback snarvei" så slipper du at dette skjer igjen Lenke til kommentar
AR100 Skrevet 22. august 2021 Forfatter Del Skrevet 22. august 2021 Takk for hjelp 👍😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå