Bateman26 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 TTrodde jeg hadde full kontroll på amd kjerner og så ser jeg plutselig at de har enda en kjerne Thorton Så da lurer jeg bare på om noen her vet hvordan der på klokking og hva forskjellen på den og t-bred er Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 da har jeg snust litt rund på nettet og funnet litt ut men ar noen spørsmål. er det noen som vet om det er mulig og åpne Thorton til en barton enda eller er de blitt superlåst Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 TTrodde jeg hadde full kontroll på amd kjerner og så ser jeg plutselig at de har enda en kjerne Thorton Så da lurer jeg bare på om noen her vet hvordan der på klokking og hva forskjellen på den og t-bred er Hentet for et par dager siden en AMD XP2000+ Thorton. Og jeg kan med en gang si at dette er en kjempeprosessor. Ulåst er den også Etter sigende skal alle Thorton's produsert før uke 40 (2003) være ulåste. Hva overklokking angår så har jeg foreløbig klokket den opp til @2.2GHz (10X200)på default volt. Og dette på et Epox EP-8RGM2i (nForce2 micro-atx). Men det skal nok bli andre boller når jeg får tilsendt et Abit AN7 i løpet av neste uke Hva Barton modden angår, så har jeg ennå ikke testet den ut. Men testet blir den. Avventer en annen XP2000+ Thorton om et par dager. Får håpe at denne også har god stepping (fra samme webshop). Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 hvordan webshop kjøpte du den fra? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Hva Barton modden angår, så har jeg ennå ikke testet den ut. Men testet blir den. Avventer en annen XP2000+ Thorton om et par dager. Får håpe at denne også har god stepping (fra samme webshop). Jeg skal kjøpe en Thorton prosessor til broren min som har et stramt buskjett. Tenkte å klokke, fint om du sier hvilken webshop du kjøpte din fra så kjøper jeg fra samme. Endret 11. januar 2004 av lperik Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Hva overklokking angår så har jeg foreløbig klokket den opp til @2.2GHz (10X200)på default volt. Og dette på et Epox EP-8RGM2i (nForce2 micro-atx). Men det skal nok bli andre boller når jeg får tilsendt et Abit AN7 i løpet av neste uke Har du fått AN7 ? Fikk mitt i dag men har ikke fått testet no enda pga av en enliten tullting som heter jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå