Daxt3r Skrevet 23. august 2021 Rapporter Del Skrevet 23. august 2021 Til intimbarbering; https://www.gents.no/no-hair-crew-body-hair-removal-cream-200-ml Funkar bra 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 23. august 2021 Rapporter Del Skrevet 23. august 2021 Jeg tipper det var denne her foregående poster mente: https://www.gents.no/no-hair-crew-intimate-hair-removal-cream-100-ml Den forrige er til kroppshår generelt, denne her er for intimområdet spesielt. Greit å velge riktig. 😅 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 23. august 2021 Rapporter Del Skrevet 23. august 2021 Bruker maskin til skjegg, på korteste innstilling. Det blir ca 1mm. Så tar jeg det når jeg synes det er langt. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 23. august 2021 Rapporter Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Jeg kjøpte tradisjonell barberhøvel og bust, og den fungerer mye bedre enn vanlige engangshøvler med 2-3 blad. Ulempen er at det tar tid. I det daglige bruker jeg maskin. Deilig å slippe å bli sår. Fikk Philips Oneblade til jul i fjor, og denne funker veldig bra synes jeg. Fulgte med kammer for 1, 3 og 5 mm, men uten blir det "nestenglatt" og bra nok for meg. Endret 23. august 2021 av 1Dr.E Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. august 2021 Rapporter Del Skrevet 23. august 2021 Flyttet til "Mote og velvære". Dette innlegget skal ikke kommenteres. Tilbakemeldinger tas i de vanlige kanalene. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. august 2021 Rapporter Del Skrevet 23. august 2021 For hurtig stussen bruker jeg Phillips oneblade. Funker greit til hverdags og irriterer ikke. For de finere anledningene bruker jeg tradisjonell høvel med skikkelige blader. God krem og nytt blad hver gang. Det gir kvalitet og god hud. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. august 2021 Rapporter Del Skrevet 23. august 2021 Jeg sverget lenge til Gillette, men fant ut at rimeligere Wilson Sword fungerte like bra. Den gangen levde jeg i den villfarelsen om at engangshøvler var helt forferdelig dårlige. Så kom jeg i knipe en gang og hadde bare en sånn tilgjengelig og ble forundret over at de faktisk fungerer greit. Kjip plastfølelse på håndtaket men barberingen gikk helt fint selv med bare to blader. Så nå har jeg faktisk holdt på med "engangs"høvler et par år. De holder ca en måned etter min mening. Den første måneden bruker jeg den til skjegget, deretter blir den lagt til sides og kun brukt til å fjerne det gjenværende håret. Jeg foretrekker faktisk at de er godt brukte når jeg tar håret fordi det gir mindre risiko for å skjære meg i hodebunnen. Samtidig er jeg ikke så hårsår at det føles luggete. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. august 2021 Rapporter Del Skrevet 23. august 2021 On 8/21/2021 at 10:30 PM, TheKims said: Jeg har brukt klippemaskin til barbering de siste 12-13 årene. Det blir ikke like tett barbering som høvel eller barbermaskin, men man slipper kutt og svie som jeg har opplevd med alle barbermaskinene jeg har prøvd. Endte opp å kjøpe en hårklipper tidlig i koronapandemien, hovedsakelig for hår. Så: prøvd hårklipper et par ganger selv til skjegget, og sier meg enig at det er noe der. Men ingen inngrodde hår, rask tørrbarbering, og nesten akkseptable stubber, akkseptabel eksfoliering. Teknikken som krever for uglatt barbering ved høvel er ikke så krevende, men det er rimelig naice å ikke måtte gå igjennom ritualet for å kunne barbere seg i dusjen. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 29. august 2021 Rapporter Del Skrevet 29. august 2021 On 8/23/2021 at 9:50 AM, henrikwl said: Jeg tipper det var denne her foregående poster mente: https://www.gents.no/no-hair-crew-intimate-hair-removal-cream-100-ml Den forrige er til kroppshår generelt, denne her er for intimområdet spesielt. Greit å velge riktig. 😅 Nei det gjorde eg ikkje, linka riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå