$k$ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 jeg har ikke noe problem med å lese side lengs.. Synes den var skikkelig kul jeg! skiller seg litt ut fra andre menyer, og ser bra ut! DEt liker jeg! keep up the good work! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 /me like a lot! Nå er det vel i hovedsak designet av menyen du er ute etter kritikk på, men jeg kan vel nevne at current side ikke bør være klikkbar..? eller? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Den var tøff, men jeg vrir automatisk hodet litt... Hva med å snu den 90 grader? Enig. Synest slike menyer passer best på toppen av ei side. (clickART.tk er et unntak, Dunestar ) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) PoleCat: current = clickable.. hmm.. det spørs helt hvordan jeg velger å legge undersidene.. / åssen løsning jeg velger i forhold til ikonene som skal være på den hvite delen.. ang å snu det 90 grader.. skal se på det også.. men da blir det igjen VELDIG standard.. noe som igjen blir KJETT!!! EDIT> typo Endret 8. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (clickART.tk er et unntak, Dunestar ) JEAH! Må si jeg har problemer med å lese hva som står skrevet her. Veldig pent utført, men som sagt vanskelig å lese. Kink i nakken ... Ser at på games linken flytter fonta seg en pixel ned ved mouseover. Bare en liten bug regner jeg med. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 trodde jeg hadde fjerna games-linken jeg.. hehe.. hmm.. pga. den bug'en og at skrifta var enda litt utydeligere der.. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hva med å prøve å skrive sånn: F R O N T aner ikke hvordan d blir, men du kan jo se... selv om jeg har en følelse av at det blir dårlig.. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hva med å prøve å skrive sånn:F R O N T aner ikke hvordan d blir, men du kan jo se... selv om jeg har en følelse av at det blir dårlig.. Tror nok det vil gå rett vest... sånn som det er nå har jeg ingen problemer, liker bare ikke fonten. Synes det ser helt bra ut ellers. Hvis han snur det så vil det bli alt for uorginalt... Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Jeg er ikke helt sikker hva jeg synes. Sitter igjen med en litt ambivalent følelse. De var tøff, for all del, meget stilfulle, men de stod sidelengs. Jeg måtte faktisk bevege hodet 90 grader mot venstre for å se hva som stod, og det var litt upraktisk. ambivalent jaha? Fremmedordbok. FORT! skikkelig tøff meny, men som Toolshed sa. Veldig upraktisk å lese. Endret 11. januar 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
gixer Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 1600x1200 oppløsning, dårlig syn, vertikal tekst i kombinasjon med en trøtt type funker dårlig. Men for all del, den var meget pen å se på! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jeg synes det er bra at noen prøver å skille seg litt ut i mengden jeg......sånn som den nye 5`ern til bmw... keep up the good work Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Sitter igjen med en litt ambivalent følelse. ambivalent jaha? Ja, jeg vet rett og slett ikke om jeg liker den eller ei. Den praktiske verdien er mye lavere enn "designverdien". Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Må si jeg likte hele den siden (tabell layout), menyen var skikkelig stilig. Men som mange andre har nevnt, er litt ekkelt å lese tekst på den måten. Kanskje det hadde vært en ide å vridde teksten 45 grader? (Jeg har virkelig lite å gjøre , grafisk stil er ikke lik men...) URL til hva jeg mente: menyide Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 hehe.. jøss.. trodde tråden her hadde daua.. menmen.. er enig i det toolshed sier om folk sier om "Den praktiske verdien er mye lavere enn "designverdien".".. får nok se litt mere på den meny-biten... men.. noe av meninga med menyen var å prøve ut nye mouseover teorier.. og.. det funka.. hehe.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 FuLu: Det der gjorde den mye enklere å lese, men samtidig noe som ikke alle har på sida si.... Konge! cfenzo: hvis du skal ha den slik den er, og bruke den noe sted, prøv å gjør skrifta litt tydeligere... eventuelt forstørre alt sammen noen prosent. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 men.. noe av meninga med menyen var å prøve ut nye mouseover teorier.. og.. det funka.. hehe.. Det funka så absolutt. Mouseoveren var deilig. Jeg digger menyen jeg, og har nemo problemo med å lese menyobjektene. Kan ikke forstå at dette skal være noe problem. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Den var tøff, men jeg vrir automatisk hodet litt... Hva med å snu den 90 grader? tror det kan være lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå