cfenzo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Driver på med et design for en kamerat (audiracing.net), jeg ville lage sie med "litt fart over", siden det er audiRACING.net, men det ville ikke han ha.. hehe jaja.. uansett.. her er en 50% ferdig meny... hva synes dere? (med mouseovers..) audiracing.net - hardware.no preview .01 btw.. sub-menyene skal komme opp som ikoner på det hvite feltet.. og.. ja.. jeg har latt meg inspirere av "talisman desktop replacer"s default-skin... btw 2: meny-navnene er bare fiktive... så ike no vits i å kommentere det.. btw 3: sia kan være litt treg.. kjøres fra lap'en.. btw 4: ang css og tables og slikt.. er bare midlertidig oppsett... brukt tables.. ja.. (skame seg) .. Endret 8. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg er ikke helt sikker hva jeg synes. Sitter igjen med en litt ambivalent følelse. De var tøff, for all del, meget stilfulle, men de stod sidelengs. Jeg måtte faktisk bevege hodet 90 grader mot venstre for å se hva som stod, og det var litt upraktisk. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Gærn meny, fet designet. du bør vel velge en annen form for pixelfont denne var bitte litte granne u leslig sidelengs. Sweeeeeeeeeet! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Meget sexy sak, men veldig ubehagelig med vertikal tekst. Legger du den hrisontalt skal du få terningkast 5 - minst Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hmm... må nok si meg enig med Loomy her jeg... Vertikal tekst ga meg en ubestridelig trang til og snu på hodet... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 http://cfm.sytes.net/audiracing.net/www/ Der så det bedre ut, fikk litt "luft" på begge sider, samt at den var vel ikke så trykt oppi den ene siden av skjermen Lenke til kommentar
erz Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 http://cfm.sytes.net/audiracing.net/www/ Der så det bedre ut, fikk litt "luft" på begge sider, samt at den var vel ikke så trykt oppi den ene siden av skjermen mhm, men loddrett meny er kjipt å se på som alle de andre har nevnt :/ unødvendig stress å snu hode 90grader for å se menyen Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 svendsen.. jepp.. det der er mer slik jeg tenker den kommer til å se ut når man legger til selve innholds-elementet... legge den horisontalt vil igjen gjøre designet mere ehmm.. kjedelig? menneh.. skal se på en horispntal version når jeg er tilbake fra jobb.. btw.. jeg og får egentlig en trang til å snu på huet.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Da den kom ut fra skjerm kanten fikk jeg faktisk ikke samme trangen, egentlig er det vel bare en vane sak, dessuten er det jo til dels nyskapende. Endret 8. januar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Stilig. Litt uleselig tekst. Fiks det så blir alt bedre. Likte tanken veldig bra, jobb med den! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 er bare midlertidig oppsett... brukt tables.. ja.. (skame seg) .. Skal du fortsette med det, eller? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg er ikke helt sikker hva jeg synes. Sitter igjen med en litt ambivalent følelse. De var tøff, for all del, meget stilfulle, men de stod sidelengs. Jeg måtte faktisk bevege hodet 90 grader mot venstre for å se hva som stod, og det var litt upraktisk. Jeg må si meg enig... Ble litt stiv i nakken! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvorfor kjem eg ikkje inn? foe sent ute? det er mye tull med disse gratis serverne Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvorfor kjem eg ikkje inn? foe sent ute? det er mye tull med disse gratis serverne Jeg kommer inn. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hvorfor kjem eg ikkje inn? foe sent ute? det er mye tull med disse gratis serverne Kommer heller ikke inn.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Pen meny, men jeg har fortsatt ikke sansen for sider der man risikerer å bøye nakken ut av ledd. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 /me også! linken funker ikkje, last opp på start.no elns Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 foretrekker å kjøre det fra maskina her.. men ser ut til at no-ip tok kvelden.. så her er url med ip.. - kun menyen.. - med table-skisse Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Den var tøff, men jeg vrir automatisk hodet litt... Hva med å snu den 90 grader? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå