tvv Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Hei! Noen som er en smart løsning for å få win kanpp til å funke igjen - sluttet plutselig etter en win oppdatering mener jeg. WIN010 - noen som har opplevd det samme og fått det fikset? Lenke til kommentar
Stu1 Skrevet 17. september 2021 Del Skrevet 17. september 2021 i og med det både er på skjerm og tastatur regner jeg med at det er en software feil. Første råd er å restarte windows explorer. Controll+shift+escape, finn windows explorer, høyreklikk og restart. Løste dette problemet for deg? Lenke til kommentar
tvv Skrevet 23. september 2021 Forfatter Del Skrevet 23. september 2021 Hei og takk for svar! Nei det løste det ikke, men Dell support var flinke og hadde tid så to timer på tlf med de så ser alt nå ut til å fikse og lovnad om å bytte pc om det skjedde igjen - så ja fornøyd med support :-) ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå