Tullballj Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Jeg har en avensis med rails som ligger helt nedpå taket. Er på jakt etter et rimelig takstativ til den. Noen som kan hjelpe? Finner bare dyre... Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Har du sett etter brukte på finn.no? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 21. august 2021 Del Skrevet 21. august 2021 Slike passer kanskje Thule 753 Firkantrør takstativ - Komplett sett - Avensis stv 2009+ | AUTOLOAD - Størst på takstativ takboks sykkel-/ skiholdere hundebur og tilbehør Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 21. august 2021 Forfatter Del Skrevet 21. august 2021 Hollabaloo skrev (4 timer siden): Har du sett etter brukte på finn.no? Ja, med frakt koster det nesten det samme som nytt også vet jeg ikke om de passer. Svein M skrev (1 time siden): Slike passer kanskje Thule 753 Firkantrør takstativ - Komplett sett - Avensis stv 2009+ | AUTOLOAD - Størst på takstativ takboks sykkel-/ skiholdere hundebur og tilbehør Ser ut til at kittet er for "fix points". Jeg har rails. Noen stasjonsvogner og sedaner har fixpoints. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå